TOP 1500 partner

Perutnina Ptuj Pipo Pokretači inovacija u mesnoj industriji i 50. rođendan Polija

Najveći izazovi u mesnoj industriji su proizvodnja i isporuka kvalitetnog proizvoda do potrošača te osiguravanje održivosti proizvodnje. Tu su i vanjski faktori kao što su klimatske promjene, pandemija ili, pak, regulatorno ograničenje

Perutnina Ptuj

 PERUTNINA PTUJ/

Nakon vrlo uspješne 2023. godine, Perutnina Ptuj-Pipo iz Čakovca i u 2024. nastavila je s uspješnim poslovanjem. Prodajni rezultati za prvu polovicu godine obuhvaćaju 19,3 posto volumenskog rasta u odnosu na prethodno razdoblje, dodatno jačanje tržišne snage njihovih dvaju brendova, Međimursko pile i Poli, te društveno odgovorno poslovanje. Ujedno su zaključenjem nekoliko kapitalnih projekata - gradnjom dviju novih farmi - počeli s realizacijom zacrtane dugoročne strategije poslovanja kojoj je fokus na investicijama i domaćoj proizvodnji.

Zašto su PP-ovi brandovi posebni

Što se tiče razvoja brendova, Perutnina Ptuj-Pipo Čakovec primarno je fokusirana na vlastitu proizvodnju i proizvode usmjeravaju isključivo prema hrvatskim kupcima i potrošačima. Najveći izazovi s kojima se suočavaju u mesnoj industriji su proizvodnja i isporuka kvalitetnog proizvoda do krajnjeg potrošača te osiguravanje održivosti proizvodnje. Tu su i mnogi vanjski faktori kao što su klimatske promjene, pandemija ili, pak, regulatorno ograničenje. No, najbitnije je, kao i u svakoj drugoj industriji, ističu u kompaniji, biti prilagodljiv i brzo reagirati na promjene.

Kontinuiranom kvalitetom, inovacijama proizvoda i brojnim promotivnim kampanjama Poli je izgradio snažan imidž i jačao lojalnost kupaca, kako u Hrvatskoj tako i u regiji. Ta predanost potrošačima omogućila je brendu Poli da ostane prisutan pola stoljeća u našoj regiji, ali i mnogo šire, od Amerike do Saudijske Arabije. U Perutnini Ptuj-Pipo 2024. je godina brenda Poli koji slavi 50. rođendan. Tijekom tih godina, a u skladu s razvojnom strategijom, brend Poli širio je svoje područje djelovanja na nove kategorije proizvoda, prateći zahtjeve tržišta i potrebe potrošača, te počevši od pilećih kobasica pod brendom Poli, do uvođenja hrenovki 2016. godine, pileće šunke pod nazivom Poli hammy (2018.), linije za djecu Poli Kids s nižim udjelom soli (2021.), inovativnih pašteta Poli Paté (2022.) i tzv. convenience programa s proizvodima Poli Rolls. Time je brend Poli još više utemeljio svoju poziciju kao sinonim za kvalitetu i raznolikost u svijetu prehrambenih proizvoda.

image

Perutnina Ptuj

PERUTNINA PTUJ/

“Uspjeh robne marke Poli dugujemo kombinaciji njegovanja tradicije, ulaganja u očuvanje dugotrajnog povjerenja poslovnih partnera i potrošača, visokih standarda kvalitete i kontinuiranih inovacija prilagođenih suvremenom načinu života te strategija ulaganja u brojne marketinške aktivnosti, naravno uz trud svih naših zaposlenika koji su ujedno i najjači brend ambasadori”, istaknuo je Dubravko Folnović, direktor Perutnine Ptuj-Pipo Čakovec.

Brend Međimursko pile, iako relativno mlad na tržištu, uspio je već dosegnuti 21 posto tržišnog udjela i, prema istraživanjima, ući u top 10 hrvatskih brendova. Kvaliteta mesa i proizvoda Perutnine Ptuj-Pipo koje vole Hrvati nije slučajna. Rezultat je tradicije, domaćeg uzgoja i kontrolirane proizvodnje, odnosno svakog koraka proizvodnog procesa, što dokazuju i brojni certifikati kvalitete.

Perutnina Ptuj-Pipo se od ostalih europskih proizvođača razlikuje, prije svega, po malim farmama raspršenima diljem zemlje u prirodnom okolišu Hrvatske, kontroliranom uzgoju u zatvorenim peradarnicima i osobnom odnosu te stalnoj brizi kooperanata za dobrobit životinja, što se odražava na prepoznatljivom okusu proizvoda. Upravo im je ta visoka razina tehnologije omogućila da još prije tri godine zasluže certifikat Antibiotic free, što je bila velika inovacija na tržištu mesa u Hrvatskoj. Tada je Međimursko pile bilo prvo i jedino na tržištu koje je napravilo tako velik pomak prema najvišim standardima uzgoja.

image

Perutnina Ptuj

PERUTNINA PTUJ/

Briga za okoliš dio je strategije

Briga za okruženje u kojem djeluje PP Pipo dio je korporativne strategije. Ona ih potiče na razvijanje svijesti i povećanje brige za društvo i okoliš u kojem posluju. Stoga su na krovove postojećih građevina u Perutnini Pipo Čakovec ugradili sunčane fotonaponske elektrane, pretežno za vlastitu potrošnju, s mogućnošću prodaje viškova u elektroenergetsku mrežu. To je velik projekt te važan korak prema održivom razvoju.

“Svi imamo odgovornost prema okolišu, on nije samo mjesto gdje živimo i poslujemo, nego i naslijeđe koje ostavljamo generacijama koje dolaze. Perutnina Ptuj-Pipo nastoji u svom poslovanju slijediti koncept održivosti koji naglašava potrebu za dugoročnom ravnotežom između gospodarskog rasta, društvenog razvoja i zaštite okoliša”, ističe Ana Sedak Keglević, direktorica marketinga Perutnine Ptuj-Pipo.

Sadržaj nastao u suradnji s Perutninom Ptuj

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. srpanj 2024 13:23