PAMETNA STRATEGIJA

Održivost kao misija poslovanja i inspiracija drugima, posebno akcija Od izvora do mora

Coca-Cola u Hrvatskoj posluje već 55 godina i kroz svoj rad promovira prakse koje se temelje na odgovornom pristupu okolišu i zajednici, ali i načinu upravljanja unutar kompanije

Ove godine u projektu Od izvora do mora, koji organiziraju Coca-Cola, Konzum, Jutarnji i Udruga gradova, sudjeluje čak 30 gradova

 Jure Miskovic/Cropix/Cropix
Coca-Cola u Hrvatskoj posluje već 55 godina i kroz svoj rad promovira prakse koje se temelje na odgovornom pristupu okolišu i zajednici, ali i načinu upravljanja unutar kompanije

Održivost nije samo dobra za okoliš i društvo nego je i pametna poslovna strategija za kompanije koje žele dugoročni uspjeh. Održive prakse smanjuju troškove i poboljšavaju efikasnost, pomažu u jačanju reputacije i brenda, privlače kupce koji su osviješteni o ekološkim i društvenim pitanjima. Osim toga, uvriježeno je mišljenje da održive kompanije obično imaju bolje odnose sa svojim zaposlenicima, kupcima, dobavljačima i lokalnom zajednicom. Coca-Cola u Hrvatskoj posluje već 55 godina i kroz svoj rad promovira upravo prakse koje se temelje na odgovornom pristupu okolišu i zajednici, ali i načinu upravljanja unutar tvrtke, pogotovo odnosu prema zaposlenicima. Njihovi planovi su vrlo ambiciozni.

Imaju ambiciozne ciljeve

Coca-Cola HBC objavila je predanost postizanju nu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 21:27