Partnerstvo

Netflix će uskoro biti integriran u ponudu MAXtv-a: ‘Ponudu sadržaja dižemo na još višu razinu‘

Korisnicima će ponuditi i obogaćene TV pakete te će Netflix uključiti u svoju ponudu fiksnih i mobilnih usluga

HT i Netflix

 Hrvatski Telekom/

Korisnici Hrvatskog Telekoma će u sklopu proširenog partnerstva između Deutsche Telekoma i Netflixa uskoro imati priliku gledati Netflix integriran u ponudu MAXtv-a u vidu proširenih paketa usluga i novog TV sučelja. Korisnicima će ponuditi i obogaćene TV pakete te će Netflix uključiti u svoju ponudu fiksnih i mobilnih usluga.

Iz tvrtke poručuju da je partnerstvo s Netflixom odraz njihove predanosti kontinuiranom poboljšanju pružanja integriranog digitalnog kućnog iskustva te omogućavanja iznimno velikog izbora Netflixovog zabavnog sadržaja unutar ponude Hrvatskog Telekoma.

- Vjerujemo da kroz suradnju s Netflixom pružamo još jednu opipljivu vrijednost našim korisnicima. Ovo partnerstvo pokazuje kako smo svjesni što naši korisnici žele: jednostavno dostupan i zanimljiv zabavni sadržaj koji se savršeno uklapa u vrhunsko kućno iskustvo koje pružamo - izjavila je Dominique Leroy, članica Uprave Deutsche Telekom AG za Europu.

U duhu svog „Connecting your world.“ slogana Hrvatski Telekom korisnicima osigurava jednostavan i integriran pristup najboljem sadržaju, a istodobno im pruža i najbolju mrežu.

Emma Lloyd, potpredsjednica EMEA partnerstva u Netflixu, objasnila je da je ovo partnerstvo nadogradnja njihovog sjajnog odnosa s Deutsche Telekomom.

- Ono predstavlja odličnu zajedničku inicijativu usmjerenu na stavljanje gledatelja u samo središte zabave. Radujemo se što će ova ponuda korisnicima pružiti nevjerojatnu širinu izbora zabavnog sadržaja- od nagrađivanih filmova do omiljenih serija, dokumentaraca i programa bez scenarija iz cijele Europe i šire - poručila je Lloyd.

Nataša Rapaić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma, naglasila je da je Hrvatski Telekom “oduvijek imao najbolji sadržaj” pa njihovi korisnici znaju da mogu uživati u svojim omiljenim serijama, filmovima i utakmicama.

- Kada taj sadržaj konzumiraju na najboljoj mreži te unaprijeđenom sučelju u našim novim MAXtv paketima iskustvo korisnika dobiva novu dimenziju. Partnerstvom s Netflixom kao globalno najpopularnijom streaming platformom, dižemo svoju ionako najbolju ponudu sadržaja na još višu razinu - zaključila je Nataša Rapaić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
02. svibanj 2025 01:25