U veljači 2017. godine tjednik Globus objavio je opsežni članak o novom uzletu hrvatske brodogradnje, uvelike fokusiran na fenomenalne tehničko-tehnološke karakteristike plovila u njihovim knjigama narudžbi. Koju godinu kasnije javnost će doznati za milijarde kuna dubioza u poslovnim knjigama Uljanika d.d. i jamstvene kombinacije zbog kojih će one biti sanirane iz džepa poreznih obveznika. Kako su društvene mreže svojevrsni ispušni ventil uzburkanih emocija digitalnog svijeta, tako se i u slučaju Uljanika golemi bijes slio na sve one društvene institucije koje su dopustile da dođe do takve kataklizme. Ni mediji od toga nisu bili izuzeti, a Globusov članak postao je viralni krunski dokaz medijske zloupotrebe. Teško je reći koliko je to opravdano. Možda su novinari trebali biti uspješniji...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....