Vodeći svjetski događaj u segmentu luksuznog turizma - International Luxury Travel Market (ILTM) u Cannesu – u opsežnom programu promocije i umrežavanja okupio je 2100 agenata iz više od 75 zemalja. Pojedinačna tvrtka tijekom sajma održi oko 70 ‘jedan na jedan‘ sastanaka s agentima, izvijestili su iz HGK. Na ILTM-u ove godine sudjeluje 11 hrvatskih tvrtki iz premium segmenta, što je dvostruko više nego prošle godine. Sudjelovanje tvrtki na sajmu organizirala je Hrvatska gospodarska komora, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.
"Nastupom na ILTM-u želimo pozicionirati Hrvatsku na svjetskoj karti premium turizma. Kroz cijelu ovu godinu posvetili smo se praćenju trendova u okruženju. Kompetitivno tržište konstantno nas motivira za modernizaciju kako bismo se bolje ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....