U prva četiri mjeseca ove godine robu široke potrošnje građani plaćaju 17 posto više nego lani, dok je ukupan rast cijena na godišnjoj razini 14 posto. Trgovačke robne marke na godišnjoj razini skuplje su 1 posto, a "brendirani" proizvodi 19 posto. No, od početka ove godine rast cijena trgovačkih marki ubrzao se na 14 posto, dok su brendovi i dalje na plus 19 posto u odnosu na prva četiri mjeseca prošle godine.
Pokazala je to analiza koju je za specijalizirani portal Ja Trgovac proveo Ivan Junaković, voditelj razvoja poslovanja za Srednju i Istočnu Europu u agenciji NIQ, a vezano za kretanje cijena 150 najvažnijih kategorija namirnica i ostalih svakodnevnih potrepština u proteklih godinu dana (svibanj 2022. - travanj 2023.). Podaci se odnose na procjenu prodaje maloprodajno...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....