NOVI TRENDOVI

Adriatic Expo u fokus stavlja aktualne turističke razvojne projekte: Prikazat će neke od od najvažnijih investicija

Adriatic Expo će okupiti vodeće stručnjake: investitore, developere, hotelijere, agente za nekretnine, urbaniste

Petram Resort & Residences u Savudriji

 Goran Sebelic/Cropix

Opatija je i ove godine domaćin vodećeg regionalnog događanja posvećenog urbanizmu, turizmu i nekretninama. Kroz dva dana, 25. i 26. travnja, Adriatic Expo će prikazati neke od od najvažnijih investicija koji mijenjaju lice destinacija i smjer razvoja turizma, aktualne projekte rezidencijalne i stambene gradnje, kao i nove trendove i izazove na tržištu nekretnina.

U priopćenju se ističe kako smo unatrag nekoliko godina svjedoci stalnih promjena, kako na tržištu nekretnina, tako i u turizmu. Brojni novi projekti u čitavoj Hrvatskoj, ali i široj regiji, mijenjaju smjer razvoja destinacija, naročito kada je riječ o luksuznom turizmu. Donose li oni zaista nešto novo i bolje, kako će izgledati novi hoteli i resorti i što će to značiti za lokalne zajednice?

Kako će se promijeniti turizam?

Upravo na ova pitanja odgovore će dati ovogodišnje izdanje Adriatic Expa, koje se u četvrtak, 25. i petak, 26. travnja održava u Kristalnoj dvorani hotela Kvarner u Opatiji. Adriatic Expo će okupiti vodeće stručnjake: investitore, developere, hotelijere, agente za nekretnine, urbaniste, općine i gradove, koji će kroz izložbeni dio te konferenciju konkretno prikazati projekte, trendove i najaviti predviđanja na ovom uvijek dinamičnom tržištu.

Konferencija će se održati tijekom oba dana sajma, a u četvrtak, 25. travnja je ona u najvećem dijelu posvećena turizmu.

Raspravu tako otvara panel koju u fokus stavlja Cres i Opatiju, dva grada koja u novu sezonu ulaze s dva velika hotelska brenda: Marriottom i Hiltonom, a velike investicije u podizanje kvalitete očekuju i kamp u Omišu, kao i najveći biogradski hotel Adria. Što to znači za cjelogodišnji turizam i neke nove goste? Kako će sve ovo oblikovati ponudu destinacija, cijene nekretnina i nove developerske inicijative odgovoriti će Josipa Jutt Ferlan iz Zagreb City Hotela, Nikola Avram, Autograph Collection by Marriott Cres i Goran Fabris iz Rudan turizma.

Vruća tema o kojoj se često raspravlja je može li Hrvatska sačuvati prostor, a istovremeno razvijati održivi turizam i rezidencijalne zone? O toj temi svoje će viđenje iznijeti Zoran Paunović, gradonačelnik Makarske, grada koji poduzima sve odlučnije korake u odgovornijem gospodarenju prostorom, Maroje Mrduljaš s Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu te Dean Lah, jedan od vodećih arhitekata Slovenije i Europe.

Najvažniji projekti Hrvatske i regije

Na konferenciji će biti predstavljeno i nekoliko aktualnih nekretninsko-turističkih projekata. Riječka Kantrida jedan je od trenutno najodvažnijih na ovom dijelu Jadrana, a objediniti će sportski centar te nekretnine turističke i rezidencijalne namjene. Kakvi se projekti realiziraju u susjednoj Bosni i Hercegovini demonstrirat će stambeno-poslovni kompleks na olimpijskoj planini Trebević kraj Sarajeva. Od velikih hrvatskih projekata biti će predstavljena i nova marina Diamond Zadar te Petram Resort & Residences u Savudriji.

Izdvajamo još i panel koji propituje potencijale Istre, Kvarnera i Dalmacije kao luksuznih turističkih i rezidencijalnih regija Europe te s time povezanog razvoja cjelogodišnjeg turizma u destinacijama koje su inače sezonskog karaktera. Još jedno od aktualnih pitanja je i greenfield ili brownfield, a panel će u fokus staviti developerske projekte u regiji te smjer u kojem kreće turizam i da li je to u skladu s održivim razvojem.

U drugom dijelu konferencije, petak, 26. travnja, navodi se u priopćenju, naglasak će biti na aktualnim trendovima na tržištu nekretnina, a teme će se baviti novim tehnologijama u građenju te cijenama građevinskih radova. Tu je i tema koja se fokusira na agencije za nekretnine i promjene u načinu poslovanja - od reseta na tržištu do činjenice da danas i same agencije postaju investitori i developeri, a zaključne teme će obuhvatiti umjetnu inteligenciju, kao alata koji je sve prisutniji i u ovim poslovnim nišama.

Kroz izložbeni dio s više od 30 izlagača, dvodnevni konferencijski program i ekskluzivni networking event, sudionicima je osiguran kvalitetan uvid u aktualne trendove, prilika za nove poslovne kontakte te smjer i projekcije tržišta nekretnina kao podloga za buduće poslovne odluke.

O Adriatic Expo

Organizator eventa Adriatic Expo je tvrtka Info Lab Mediji, koja u svojem portfoliu ima nekoliko značajnih projekata. Izdavač je časopisa Turizam info, vodećeg hrvatskog medija za profesionalce u turizmu koji u kontinuitetu izlazi od 2003. godine, te organizator B2B sajmova za sektor turizma i hotelijerstva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. svibanj 2024 00:46