Preuzimanjem Implant Centra Martinko u listopadu, Adria Dental Group (ADG) je uz Hrvatsku i Sloveniju stupila na tržište Italije, što ih je pozicioniralo kao najveću dentalnu grupaciju u ovom dijelu Europe. Kako su u nešto više od tri pol godine od osnivanja došli do te pozicije, s preko 700 zaposlenih, godišnjim prihodom od 60 milijuna eura te najvećim dentalnim laboratorijem u regiji, ispričao je na današnjem susretu s novinarima Gordan Muškić, predsjednik Uprave ADG-a, istaknuvši kako njihovi planovi uključuju daljnje širenje u regiji.
Kako je poznato, osnivač Adria Dental Group je Provectus Capital Partners, najveći domaći fond privatnog kapitala. ADG je pokrenuo konsolidaciju domaćeg dentalnog sektora u što je do sada investirano 60 milijuna eura.
"Dentalna medicina se ubrzano digitalizira što transformira način organizacije, ali i kompletno poslovanje u dentalnom sektoru. Suvremena dentalna medicina utemeljena je na digitalnim tehnologijama koje s jedne strane značajno povećavaju produktivnost i kvalitetu usluge, no s druge strane zahtijevaju ogromna ulaganja, i u tehnologiju i u ljude, koja može podržati jedino financijski snažna kompanija.
U ADG smo investirali u najbolje klinike, najbolje tehnologije i opremu, imamo kvalitetu usluge koja je na najvišoj razini, i tu se možemo mjeriti s najrazvijenijim tržištima na svijetu. Vidimo još puno prostora za rast, i na domaćem tržištu i na tržištima šire regije. Zadovoljni smo što smo pokazali da hrvatska dentalna medicina, koja je po kvaliteti jako visoko u EU, može napraviti i poslovni iskorak te se pozicionirati kao snažan i inovativan regionalni lider”, izjavio je Muškić.
Godišnje imaju preko 55.000 pacijenata
ADG obuhvaća 13 dentalnih klinika na 16 lokacija, 9 dentalnih laboratorija i više od 150 dentalnih ordinacija, a kroz njihove ordinacije godišnje prođe preko 55.000 pacijenata te se u njima godišnje realizira preko 240.000 različitih dentalnih zahvata, otkrivaju.
Koncept je takav da su sve članice grupacije zadržale vlastite brendove, a u tvrtki tvrde da su sve danas poslovno snažnije nego što su bile prilikom ulaska u grupaciju. Ujedno, ADG je jedina dentalna servisna organizacija (DSO) u Hrvatskoj, ali i u široj regiji, koja klinikama u svojoj grupaciji osigurava krovne korporativne usluge, dok su klinike fokusirane isključivo na kvalitetu usluge koju pružaju pacijentima. Takav model je danas prevladavajući u dentalnom sektoru na razvijenim tržištima.
"Iznimno se trudimo biti prepoznati kao najbolji poslodavac u dentalnom sektoru u Hrvatskoj, pa uz materijalne uvjete koje su iznad prosjeka tržišta iznimno mnogo ulažemo u edukaciju ljudi. Samo u prvih 10 mjeseci ove godine realizirali smo preko 1200 sati edukacije, a pokrenuli smo program stipendija za studente dentalne medicine, kao i internu ADG Akademiju u kojoj planiramo educirati i dentalne stručnjake izvan naše grupacije.
Investiranje u edukaciju domaćih stručnjaka može otključati potencijal Hrvatske kao jedne od važnih izvoznika dentalnih usluga u EU”, istaknuo je Andrija Petar Bošnjak, glavni medicinski direktor ADG-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....