ISTRAŽIVANJE POKAZALO

222 milijuna eura uloženo u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2022. godini

Analizom trendova primjećuje se da je najveći rast zabilježen u ‘klasičnim‘ oglašavajućim formatima

Petar Pavić

Analizom trendova primjećuje se da je najveći rast zabilježen u ‘klasičnim‘ oglašavajućim formatima

Cjelokupni rezultati istraživanja HUDI digitalnog AdEx-a koje je drugu godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatske, pokazuju da je ukupno utrošeno 222 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2022. godini.

Analizom trendova, ističu iz Udruge digitalnih izdavača, primjećuje se da je najveći rast zabilježen u "klasičnim" oglašavajućim formatima (display, video, native) u iznosu od 10,1%, dok pretraživačke platforme bilježe skroman rast od samo 3,7%, a društvene mreže čak pad od 6,2%. Ukupno tržište digitalnog oglašavanja je poraslo samo za 1,3%. Iako je tržište digitalnog oglašavanja doživjelo eksplozivan rast u 2021. godini na svim EU tržištima pa tako i u Hrvatskoj, ostala EU tržiš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 17:43