MobilityONE

Hrvatski startup ide u osvajanje tržišta koje će do 2030. vrijediti 30 milijardi dolara godišnje

Platforma MobilityONE zamišljena je kao softver u cloudu za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija

Zagreb, 061121.
Ured tvrtke Mobility One.
Marko Stojakovic, Mladen Herceg i Marko Linke iz tvrtke Mobility One.
Na fotografiji: Marko Stojakovic i Mladen Herceg

 Ivana Nobilo/Cropix
Platforma MobilityONE zamišljena je kao softver u cloudu za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija

Hrvatski tehnološki startup Make IT Easy, koji je nedavno za razvoj softverskog rješenja MobilityONE lansirao Funderbeam kampanju prikupljanja kapitala čiji je cilj bio dosegnuti 200 tisuća eura, ulazi u završnicu s izvrsnom bilancom od preko 180 tisuća do sada prikupljenih eura.

Platforma MobilityONE zamišljena je kao globalni multijezični softver u cloudu te jednostavnan i modularan alat za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima različitih kompanija. Ideja je da softver s jedne strane upravlja svim dnevnim aktivnostima povezanim s korištenjem vozila, a s druge pripadajućim budžetima i operativnim troškovima, objašnjava Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke zadužen za prihode.

"Izlazimo na tržište čiji je trenutačni potencijal 3 milijarde dolara godišnjih prihoda i koje će do 2030. godine vrijediti 30 milijardi dolara godišnje. Dosad smo iz početne platforme koju smo razviljali 7 godina u praksi projektirali rješenje za ekspertne kompanije za upravljanje voznim parkovima te leasing društva koja žele svojim klijentima pružati usluge najma voznih parkova ili "full service" leasinga s uključenim uslugama održavanja, zamjene guma, registracije i osiguranja, popravaka šteta, putne asistencije i korištenja zamjenskih vozila, kao i drugih usluga integriranih u fiksnu mjesečnu cijenu leasinga.

Trenutno s našim MobilityONE rješavamo probleme upravljanja voznim parkovima:, proračun i budžetiranje troškova, kontrolu svih troškova korištenja, koordinaciju svih usluga organiziranih oko voznog parka kupaca. Korisnicima voznih parkova time omogućavamo znatne uštede u vremenu i resursima za sve aktivnosti povezane s korištenjem vozila", objašnjava Stojaković.

Navodi da će novom platformom MobilityONE biti moguće utjecati na bolju iskoristivost i učinkovitost voznih parkova, uz istovremeno smanjenje štetnih utjecaja na okoliš. Prema njihovim simulacijama, navodi Stojaković, u prosjeku upraviteljima voznih parkova štede i do 50 posto vremena te smanjuju negativan utjecaj na okoliš za minimalno 10 posto, optimizacijom voznih parkova i povećanjem efikasnosti prijevoza.

Što se tiče same Funderbeam kampanje, kompletan investirani kapital bit će uložen u završetak razvojnog ciklusa nove verzije platforme MobilityONE s kojim će izaći na globalno tržište. Potencijalni investitori imaju vremena do 16. studenog da preko Funderbeama - ulagačke platforme za startup kompanije te mala i srednja poduzeća - ulože novac u ovaj projekt.

"Dosad je više od 90 investitora uložilo skoro 190 tisuća eura, a Funderbeam ima više 24.000 malih investitora koji ulažu manje iznose u startup kompanije. Upravo zato smo odabrali tu platformu, jer na taj način promoviramo MobilityONE u 130 zemalja širom svijeta. Kapital iz ove investicijske runde kompletno ide u završetak nove verzije softvera, a idući investicijski ciklusi prikupljanja kapitala ići će na razvoj i širenje prodajne mreže te daljnje usavršavanje platforme, a ujedno ćemo se fokusirati na razvoj prodajne mreže i partnere koji nam mogu pomoći kod izlaska na najvažnija tržišta, od centralne i zapadne Europe do Sjedinjenih Američkih Država, navodi Marko Stojaković.

Dodaje da su njihovi ciljani klijenti stručne tvrtke za usluge voznog parka, ali i poslovni korporativni korisnici, čije vozne parkove u ovom trenutku procjenjuju na 50 milijuna vozila.

"Trenutno poslujemo na hrvatskom tržištu, a klijenti su nam jedna kompanija za poslovne najmove vozila, franšiza etablirane globalne rent-a-car agencije, jedna leasing kuća sa specijaliziranim uslugama i jedan od vodećih trgovaca automobilima. Dakle imamo „proof of concept“ za tri različite kategorije kupaca naše platforme. Nakon testiranja nove platforme, već od sredine sljedeće godine započinjemo rast u regiji, a iskorak na globalno tržište planiramo od početka 2023. godine. Voljeli bismo testirati naše rješenje čim prije na najkompetitivnijem tržištu, onom u SAD-u. Za taj projekt angažirali smo eksperta za tržište SAD-a i stratega za izlaske na strana tržišta", poručuje Mladen Herceg.

Tvrtka se, inače, nedavno preselila u novi ured, te grade razvojni tim u koji su uključeni razvojni inženjeri ne samo iz Hrvatske, nego i iz drugih zemalja.

"U ovom trenutku direktno i indirektno zapošljavamo 12 ljudi koji rade na postojećem sustavu i razvoju novog softvera. Preselili smo se u urede u pod sljemenskoj zoni, jer imamo mogućnost brainstorminga kroz šetnje u prirodi Medvednice", kaže Marko Stojaković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
16. srpanj 2025 09:52