ŠTO JEDEMO

Rođeni nakon 1995. godine kod izbora hrane paze, ali najstarija generacija je ipak znala što je najvažnije...

Potrošači su svjesni svog utjecaja na okoliš pa će između plastičnih i papirnatih pakiranja izabrati ekološki prihvatljivu opciju

Ilustrativna fotografija

 Eugenio Marongiu/Imagesource/Profimedia
Potrošači su svjesni svog utjecaja na okoliš pa će između plastičnih i papirnatih pakiranja izabrati ekološki prihvatljivu opciju

Odavno nije novost da su pandemija, a onda i inflacija utjecale na navike potrošača. Zatvaranje u domove prisililo nas je da otkrijemo sve blagodati online kupovine, dok je rast cijena mnoge osvijestio na pažljivije trošenje novca. Iako je riječ o globalnim trendovima, navike potrošača ipak dolaze s određenim varijacijama koje su povezane s time kojoj generaciji pripadaju.

Generacija Z, odnosno rođeni nakon 1995. godine, donose neke sasvim nove trendove u prehrani. Prema podacima Statiste

ova najmlađa generacija brine o kvalitetnoj prehrani, sve se više ‘prebacuje‘ na vegansku i vegetarijansku kuhinju, a očuvanje planeta i ugljični otisak važniji joj je nego prethodnim generacijama. Iako se izvještaj bazira na podacima o građanima SAD-a, isti se trendovi mogu prepoznati i u drug...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2025 14:15