Divan.hr

Domaći startup spašava ljeto: U suradnji s ugostiteljima želimo ljudima vratiti optimizam

Inače Divan.hr posjećuje 50.000 korisnika mjesečno.
Maroje Sabljić i Matina Tenžera

Maroje Sabljić i Matina Tenžera dvojac iza servisa Divan.hr već treću godinu na webu i u aplikaciji izdvaja najbolje od gradske ponude. Ovog su ljeta, s obzirom na okolnosti, pripremili prvi potpuni digitalni vodič kroz ljeto u Zagrebu.

“Korisniku se na izbor nudi više od 200 događanja diljem grada do kojih dolazi za nekoliko minuta pretraživanja”, kaže Tenžera, ujedno i voditeljica projekta. Njihov su vodič kroz ljeto u Zagrebu koncipirali tako da i korisnici mogu sudjelovati u stvaranju sadržaja, a obuhvaćaju sva ljetna događanja na otvorenom, restorane, koncerte, sadržaje za djecu, itd.

No, osim toga, u suradnji sa zainteresiranim voditeljima i vlasnicima ugostiteljskih objekata pokrenuli su inicijativu #divanfiling. Konkretno, iz tjedna u tjedan poklanjaju ulaznice za događanja, časte cugom i klopom u ponajboljim bistroima i restoranima te osiguravaju sigurnu zabavu za sve korisnike. Svrha ovih darivanja jest da se pomogne ugostiteljima, kulturnjacima, izvođačima i organizatorima da vrate goste, publiku i posjetitelje te povećaju promet i zaradu.

- Želimo građanima vratiti optimizam i poslati jasnu poruku da ljeto u Zagrebu nipošto nije propalo - govore.

Marin Levaj, voditelj Mojo bara među prvima uključio u ovu kampanju.

- Drago mi je što smo se uključili u ovu inicijativu jer vjerujemo da će gosti prepoznati trud koji stoji iza našeg skromnog lokala, ali i da se malo opuste nakon prošlih šokova izazvanih pandemijom i potresom - kazao je Levaj.

Inače Divan.hr posjećuje 50.000 korisnika mjesečno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 16:08