BUSINESS OUTLOOK PARTNER

Veća profitabilnost u pandemijskoj godini: zalog za uspješnu provedbu nove strategije rasta

Grupa Podravka u novu godinu ulazi s novom petogodišnjom strategijom i ambicioznim razvojnim ciljevima

Poslovna zona Danica

 Podravka
Grupa Podravka u novu godinu ulazi s novom petogodišnjom strategijom i ambicioznim razvojnim ciljevima

Ako se zaviri u izvještaj Grupe Podravka o rezultatima poslovanja za prvih devet mjeseci ove godine, postaje očigledno da prehrambeno-prerađivačka industrija i farmaceutika nisu sektori koji su tijekom godina pandemije trpjeli posljedice recesije. Upravo suprotno, proizvodi Grupe Podravka ostali su i tijekom recesije traženi, što ukazuje na visoku razinu otpornosti kompanije na krizu s kakvom se globalna ekonomija nije suočila još od Drugog svjetskog rata. No, rezultati Grupe Podravka u devet mjeseci 2021. godine otkrivaju i nešto više, a to je sposobnost prilagodbe koja se najviše ogleda u vrlo značajnom dizanju profitabilnosti.

Ogromni organizacijski napori

Iako Grupu Podravka čine kompanije čiji temeljni biznisi nisu morali proći šok pada potražnje, to ne znači da ljudski, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. studeni 2025 19:14