BUSINESS OUTLOOK PARTNER

Tri Pevexova imperativa

Kupcima dati odličan omjer cijene i kvalitete robe, ispuniti očekivanja dioničara i omogućiti radnicima sigurno i stimulativno radno okruženje
 Pevex

U 2021. godini nastavili smo trend rasta prihoda, dobiti i novog zapošljavanja, a kako se približavamo kraju godine izvjesno je da ćemo planove koji su zadani za tekuću godinu i nadmašiti. Tijekom godine smo optimizirali poslovne procese, uveli automatizirane sistemske kontrole, uredili odnose s dobavljačima i drugim poslovnim partnerima, te kontinuirano radimo na najboljem omjeru cijene i kvalitete za naše kupce.

Novi formati centara

Koncem godine uvodimo novi format prodajnog centra. Naime, pored velikog (L), srednjeg (M) i malog (S) formata prodajnog centra uvodimo najmanju kategoriju – dostavni centar. Radi se o takozvanom “mini” PEVEX-u koji će biti primjereniji u manjim hrvatskim gradovima. Ponuda robe biti će prilagođena za svaku pojedinu regiju ovisno o preferencijama i potrebama našim kupaca, dok će se svi ostali artikli moći naručiti za dostavu do centra. Na ovaj način želimo omogućiti svim našim građanima pa i onima koji žive u manjim sredinama pristup našoj robi po odličnim cijenama.

Ulaganje u djelatnike

Ulažemo u programe obrazovanja djelatnika tijekom cijele godine. Programi obuhvaćaju stručna znanja, razvoj komunikacijskih vještina i vještina upravljanja. Izuzetno nam je bitna kultura timskog rada i stimulativno radno okruženje na svim razinama. Što se tiče primanja, od 2016. godine pa do konca 2021. godine, ista su porasla za 47%, a planiramo i daljnja povećanja sukladno ostvarenju naših poslovnih planova.

image
Pevex

WEB prodaja

Predviđa se da će web prodaja do 2025. godine činiti 25% cjelokupne maloprodaje. Kvalitetan i robustan web shop u sinergiji s mobilnom aplikacijom jedan je od prioriteta za naredna razdoblja. Planiramo sve naše artikle uvrstiti u web shop, a određeni broj artikala bit će ekskluzivno dostupni samo putem web prodaje. Istovremeno, konačni cilj je ostvariti sinergijske efekte između fizičkih prodavaonica, web shopa i mobilne aplikacije.

Planovi i investicije

Svaki naš plan počinje s tri imperativa, pružiti kupcima odličan omjer cijene i kvalitete naše robe, ispuniti očekivanja dioničara i omogućiti našim djelatnicima sigurno i stimulativno radno okruženje. Što se tiče širenja tržišta, svakako planiramo daljnji organski rast kroz otvaranje novih prodajnih centara, dok istovremeno razmatramo prilike i za anorganski rast.

Govoreći o prodaji, osim značajnih ulaganja u web prodaju, planiramo u našim prodajnim centrima iskustvo kupnje obogatiti na način da se kupcu omogući isprobati proizvod, posavjetovati se, dogovoriti uslugu instalacije, ugradnje. Cilj je razviti model kompletne usluge na jednom mjestu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. rujan 2022 14:56