
U 2021. godini nastavili smo trend rasta prihoda, dobiti i novog zapošljavanja, a kako se približavamo kraju godine izvjesno je da ćemo planove koji su zadani za tekuću godinu i nadmašiti. Tijekom godine smo optimizirali poslovne procese, uveli automatizirane sistemske kontrole, uredili odnose s dobavljačima i drugim poslovnim partnerima, te kontinuirano radimo na najboljem omjeru cijene i kvalitete za naše kupce.
Novi formati centara
Koncem godine uvodimo novi format prodajnog centra. Naime, pored velikog (L), srednjeg (M) i malog (S) formata prodajnog centra uvodimo najmanju kategoriju – dostavni centar. Radi se o takozvanom “mini” PEVEX-u koji će biti primjereniji u manjim hrvatskim gradovima. Ponuda robe biti će prilagođena za svaku pojedinu regiju ovisno o preferencijama i potrebama našim kupaca, dok će se svi ostali artikli moći naručiti za dostavu do centra. Na ovaj način želimo omogućiti svim našim građanima pa i onima koji žive u manjim sredinama pristup našoj robi po odličnim cijenama.
Ulaganje u djelatnike
Ulažemo u programe obrazovanja djelatnika tijekom cijele godine. Programi obuhvaćaju stručna znanja, razvoj komunikacijskih vještina i vještina upravljanja. Izuzetno nam je bitna kultura timskog rada i stimulativno radno okruženje na svim razinama. Što se tiče primanja, od 2016. godine pa do konca 2021. godine, ista su porasla za 47%, a planiramo i daljnja povećanja sukladno ostvarenju naših poslovnih planova.
WEB prodaja
Predviđa se da će web prodaja do 2025. godine činiti 25% cjelokupne maloprodaje. Kvalitetan i robustan web shop u sinergiji s mobilnom aplikacijom jedan je od prioriteta za naredna razdoblja. Planiramo sve naše artikle uvrstiti u web shop, a određeni broj artikala bit će ekskluzivno dostupni samo putem web prodaje. Istovremeno, konačni cilj je ostvariti sinergijske efekte između fizičkih prodavaonica, web shopa i mobilne aplikacije.
Planovi i investicije
Svaki naš plan počinje s tri imperativa, pružiti kupcima odličan omjer cijene i kvalitete naše robe, ispuniti očekivanja dioničara i omogućiti našim djelatnicima sigurno i stimulativno radno okruženje. Što se tiče širenja tržišta, svakako planiramo daljnji organski rast kroz otvaranje novih prodajnih centara, dok istovremeno razmatramo prilike i za anorganski rast.
Govoreći o prodaji, osim značajnih ulaganja u web prodaju, planiramo u našim prodajnim centrima iskustvo kupnje obogatiti na način da se kupcu omogući isprobati proizvod, posavjetovati se, dogovoriti uslugu instalacije, ugradnje. Cilj je razviti model kompletne usluge na jednom mjestu.