PREHRAMBENA INDUSTRIJA

Proizvodnja kvalitetnije hrane mogla bi biti nagrađena lojalnošću potrošača dubljeg džepa i rastom izvoza

Pokazatelji poslovanja naših najvećih prehrambenih kompanija, Atlantic Grupe i Podravke, za prvih devet mjeseci ukazuju na nastavak solidnog poslovanja, usprkos i dalje izazovnom poslovnom okruženju

Ilustracija

 Yasin Akgul/AFP
Pokazatelji poslovanja naših najvećih prehrambenih kompanija, Atlantic Grupe i Podravke, za prvih devet mjeseci ukazuju na nastavak solidnog poslovanja, usprkos i dalje izazovnom poslovnom okruženju

Proizvodnja prehrambenih proizvoda ostvarila je solidan rast u prvih deset mjeseci 2021., a pokazatelji poslovanja naših najvećih prehrambenih kompanija, Atlantic Grupe i Podravke, za prvih devet mjeseci godine ukazuju na nastavak solidnog poslovanja, usprkos i dalje izazovnom poslovnom okruženju. Relativnu nisku pogođenost prehrambene industrije pandemijom u odnosu na druge sektore pripisujemo niskoj elastičnosti potražnje za prehrambenim proizvodima u ovisnosti o kretanjima ekonomskih ciklusa. Proizvodnja pića porasla je za 12,7 posto godišnje u istom razdoblju zbog blažih mjera socijalnog distanciranja, otvorenosti ugostiteljskih objekata tijekom cijele godine i povratka značajnog dijela turističke potražnje.

Novi sojevi virusa i potencijalno restriktivnije epidemiološke m...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 05:13