Na kraju ove vrlo izazovne godine i na početku ove kolumne, želio bih zahvaliti svim kolegama od nabave i proizvodnje, preko distribucije do prodaje. Upravo su njihov angažman, ukupna organizacija i brza prilagodba tržištu zaslužni za vrlo dobre rezultate kojima se ponosimo u ovom neizvjesnom vremenu.
Atlantic Grupa, gledajući cijelu regiju, tržišni je lider u segmentu kave sa 23.000 tona godišnje prodaje. Temelj našeg poslovanja predstavlja takozvana turska kava, a naš zadatak kao lidera je s našim brendovima učiniti tu kategoriju relevantnom i “trendi”, jer je baš ta kategorija u samom DNK potrošača cijele regije. Kad je riječ o tržišnom udjelu, iznimno smo zadovoljni činjenicom da u Hrvatskoj Barcaffè raste iz godine u godinu, a u Sloveniji držimo čak 80 posto tržišta “turske” k...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....