glavni direktor Strateškog poslovnog područja kave Atlantic Grupe

Predstoji nam vrlo izazovna godina, no ne odustajemo od ambicioznih planova

Prostora za daljnji rast ima u različitim segmentima, a naše ćemo napore u idućem periodu usmjeriti na razvoj konzumacije kave ‘u pokretu‘
Mate Štetić
Prostora za daljnji rast ima u različitim segmentima, a naše ćemo napore u idućem periodu usmjeriti na razvoj konzumacije kave ‘u pokretu‘

Na kraju ove vrlo izazovne godine i na početku ove kolumne, želio bih zahvaliti svim kolegama od nabave i proizvodnje, preko distribucije do prodaje. Upravo su njihov angažman, ukupna organizacija i brza prilagodba tržištu zaslužni za vrlo dobre rezultate kojima se ponosimo u ovom neizvjesnom vremenu.

Atlantic Grupa, gledajući cijelu regiju, tržišni je lider u segmentu kave sa 23.000 tona godišnje prodaje. Temelj našeg poslovanja predstavlja takozvana turska kava, a naš zadatak kao lidera je s našim brendovima učiniti tu kategoriju relevantnom i “trendi”, jer je baš ta kategorija u samom DNK potrošača cijele regije. Kad je riječ o tržišnom udjelu, iznimno smo zadovoljni činjenicom da u Hrvatskoj Barcaffè raste iz godine u godinu, a u Sloveniji držimo čak 80 posto tržišta “turske” k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 07:15