niz uspjeha na tržištu

Brend Barcaffé perjanica je strateškog poslovnog područja kave Atlantic Grupe

U Hrvatskoj je brend Barcaffe jedna od vodećih robnih marki u kategoriji svježe pržene mljevene kave, a pripravak za brzu pripremu kave Barcaffe Black ‘n’ Easy prošle je godine zadržao stabilnu tržišnu poziciju te ostvario količinski rast od 16 posto u odnosu na 2018.
U Hrvatskoj je brend Barcaffe jedna od vodećih robnih marki u kategoriji svježe pržene mljevene kave, a pripravak za brzu pripremu kave Barcaffe Black ‘n’ Easy prošle je godine zadržao stabilnu tržišnu poziciju te ostvario količinski rast od 16 posto u odnosu na 2018.

Atlantic Grupa sa svojim brendovima Barcaffé, Grand kafa i Bonito vodeći je proizvođač kave u regiji i tržišni lider u kategoriji svježe pržene mljevene kave na tržištima Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine i Makedonije.

Kao najveće strateško poslovno područje (SPP) Atlantic Grupe, SPP kave ostvarilo je u prošloj godini prihod od prodaje u visini od milijardu i 136 milijuna kuna, što predstavlja 21 posto ukupnog prometa Grupe, a spomenuta dominantna pozicija u regiji ogleda se, među ostalim, i kroz 23.416 tona prodane kave u 2019.

U Hrvatskoj je brend Barcaffé jedna od vodećih robnih marki u kategoriji svježe pržene mljevene kave a značajnim tržišnim udjelom, dok je pripravak za brzu pripremu kave Barcaffé Black ‘n’ Easy prošle je godine zadržao stabilu tržišnu poziciju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 22:55