business outlook partner

Pevex u 2026. godinu ulazi s 33 poslovnice i brendovima koji osvajaju kupce

Web shop i prodajni centri nude širok izbor proizvoda iz osam prodajnih programa

Poslovni rezultati kompanije svake su godine sve bolji. tako se i ove godine očekuju izvrsni rezultati.

Na fotografiji: SMARTOOL vrtna mehanizacija

Web shop i prodajni centri nude širok izbor proizvoda iz osam prodajnih programa

Pevex nastavlja graditi poziciju jednog od najstabilnijih i najbrže rastućih domaćih trgovaca, a u fokusu ostaje jednostavno načelo: kupcima pružiti ugodno iskustvo kupovine, široku ponudu i pouzdanu uslugu, uz optimalan omjer cijene i kvalitete. Ovog srpnja u Gospiću je otvorena 32. poslovnica Pevexa vrijedna 10 milijuna eura, čiji se prodajni prostor prostire na više od 4000 četvornih metara, a 48 zaposlenika kupcima pomaže u pronalasku onog od ukupno 20 tisuća artikala. U 2026. godinu ući će s ukupno 33 poslovnice jer će do kraja godine otvoriti i Pevex u Đakovu.

Za one koji proizvod više vole pronaći na internetu i sljedeći radni dan ga samo preuzeti, na raspolaganju je i usluga Click&Collect, koja omogućuje brzo i besplatno preuzimanje proizvoda u odabranom prodajnom centru. Dostupna je i aplikacija koja omogućuje ostvarivanje brojnih popusta i pogodnosti u Pevex prodajnim centrima i internetskoj trgovini, praćenje najnovijih promocija, upravljanje računima te korištenje posebnih kupona dostupnih samo korisnicima aplikacije. Njezino korištenje u budućnosti samo će rasti, a u Pevexu su svjesni kako je više nego ikad važno biti u korak s aktualnim trendovima.

Rastu i robne marke

Pevexov web shop i prodajni centri nude širok izbor proizvoda raspoređenih u osam prodajnih programa: građevina i boje, željeznarija, vrt i sezona, elektronika, dom i dizajn, keramika i sanitarije, kućanski uređaji te roba široke potrošnje. Da kupci prepoznaju ovu raznolikost i dostupnost ponude potvrđuju i poslovni rezultati kompanije koji su svake godine sve bolji.

I ove se godine očekuju izvrsni rezultati, što nije posljedica dizanja cijena, nego pametnog upravljanja poslovanjem i angažmana svih djelatnika kompanije kojima tvrtka kontinuirano povećava primanja kako bi dala do znanja da taj trud cijeni.

image

Kupcima je dostupna aplikacija s brojnim popustima i pogodnostima uz upravljanje računima i korištenje posebnih kupona

/Shutterstock

U širokom portfelju proizvoda nekoliko je brendova koji su posebno prepoznati po pouzdanosti, kvaliteti i prilagođenosti svakodnevnim potrebama kućanstava - Tecro, Stil, Samopev i Smartool. Upravo su te robne marke posljednjih godina postale važan dio asortimana Pevexa koje kupci svakodnevno prepoznaju jer nude vrhunske proizvode i rješenja za svaki dom.

Sve za opremanje doma

Asortiman brenda Tecro obuhvaća širok raspon kućanskih uređaja i elektronike, razvijenih s jasnim ciljem - ponuditi pouzdane i praktične proizvode koji olakšavaju svakodnevicu. Fokus brenda je na stvaranju vrijednosti kroz funkcionalna i cjenovno pristupačna rješenja koja spajaju suvremenu tehnologiju i jednostavnost korištenja te se lako uklapaju u svaki dom. Ponuda obuhvaća male kućanske uređaje, hladnjake i zamrzivače, opremu za kuhanje, aparate za kavu, klima-uređaje, usisivače i električne romobile. Svima je zajedničko jednostavnost održavanja, pouzdanost i pristupačnost pa Tecro bira sve više kupaca.

image

TECRO kućanski uređaji

Brend Stil usmjeren je na praktična i estetski usklađena rješenja za opremanje doma. U ponudi se nalaze proizvodi za uređenje kupaonice, kuhinje, dnevnog i spavaćeg prostora, ali i alati za jednostavnije održavanje vrta. Iako pokriva široko područje kućnog asortimana, brend se pozicionirao kroz moderan dizajn i funkcionalnost, zbog čega ga kupci često biraju pri uređenju interijera. Proizvodi iz linije Stil lako se uklapaju u različite tipove prostora, a ponuda se povremeno nadopunjuje sezonskim i specijalnim linijama koje prate aktualne trendove u uređenju prostora. Zbog svoje upečatljivosti njihovi proizvodi često služe i kao inspiracija za uređenje prostora.

image

STIL sanitarije

Brend Samopev pozicionirao se kao pouzdan izbor u području gradnje i renovacije, u kojima nema mjesta za prosječnost. U njegovu ponudu uključen je širok raspon proizvoda iz kategorije građevinskog materijala, stolarije, boja, lakova i pripadajuće opreme, koji su namijenjeni i profesionalnim izvođačima i kućnim majstorima. Riječ je o asortimanu koji pokriva potrebe projekata u kući, stanu, apartmanu, dvorištu ili na gradilištu, kod kojih je važno da rezultati budu precizni i dugotrajni.

image

Brend Samopev pozicionirao se kao pouzdan izbor u području gradnje i renovacije

Zbog svojih karakteristika Samopev je s godinama postao sinonim za pouzdanost, pristupačnost i kvalitetu.

Plan dosegnuti 40 centara

Brend Smartool usmjeren je na vrtne i okućničke radove jer obuhvaća programe "Vrt i sezona" i "željeznarija". U ponudi su uređaji poput kosilica, trimera i puhača, namijenjeni održavanju okućnica različitih veličina, a posebno se izdvajaju traktorske kosilice, pogodne za veće površine i zahtjevnije uvjete rada, uključujući i održavanje usjeva. Smartool je tako dobar izbor i za održavanje okućnica i za bavljenje poljoprivredom.

Brendovi Tecro, Stil, Samopev i Smartool zajedno čine zaokruženu ponudu prisutnu kroz sve prodajne programe Pevexa jer pokrivaju potrebe od gradnje i renovacije do opremanja interijera i održavanja eksterijera.

Uz širok asortiman, razvijenu veleprodaju, uređena prodajna mjesta, stručne djelatnike i upravljanje usmjereno na razvoj privatnih robnih marki, Pevex potvrđuje svoju poziciju među vodećim domaćim trgovcima u segmentu proizvoda za dom i gradnju. Kako bi još više kupaca moglo maksimalno iskoristiti prednosti njihova bogatog asortimana, Pevex nastavlja sa širenjem prodajne mreže i jačanjem logistike. Plan je doći do oko 40 prodajnih centara u Hrvatskoj, a zatim napraviti iskorak na inozemna tržišta. U prethodnom razdoblju već su ulagali u nova prodajna mjesta i centralno skladište, 2025. već je donijela jasne rezultate, a u sljedećoj godini započeta ekspanzija samo će se nastaviti.

Sadržaj nastao u suradnji s Pevexom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 04:55