Od 1. siječnja 2026. godine svi poslovni subjekti, obveznici PDV-a, moraju razmjenjivati račune isključivo elektronički. Riječ je o novim pravilima za poduzetnike iz nacionalnog projekta Fiskalizacija 2.0, čiji je cilj modernizacija, digitalizacija i jačanje transparentnosti poreznog sustava fiskalizacijom i obveznom razmjenom e-računa između poduzetnika.
Kako bi poduzetnicima olakšala prilagodbu i omogućila jednostavan prelazak na novi sustav, Fina im nudi Fina e-Račun PLUS, paket usluga koji pokriva sve ključne korake: od izdavanja, razmjene i arhiviranja e-računa do brže naplate potraživanja.
Fleksibilni paketi
Poduzetnici uz ugovoreni paket usluga tako imaju sve što im treba na jednom mjestu, pa im je obveza razmjene računa jednostavnija i povoljnija. Fina e‑Račun PLUS objedinjuje tri komplementarne usluge u jedinstveni paket: Fina e‑Račun, uslugu za razmjenu e-računa, Fina e‑Arhiv za automatsko i dugotrajno arhiviranje e-računa te Fina Faktoring, platformu za bržu i digitaliziranu naplatu potraživanja.
"Korisnicima je omogućena potpuna digitalizacija procesa uz zakonsku usklađenost jer će sustav nuditi i automatizirano slanje fiskalnih poruka prema Poreznoj upravi u skladu s propisima. Sve je to dostupno uz povoljniju cijenu u odnosu na pojedinačno ugovaranje usluga", pojašnjavaju iz Fine.
Svi korisnici mogu pritom odabrati fleksibilan paket usluga, ovisno o veličini poslovanja te broju računa koji šalju mjesečno.
Tako je za male poduzetnike koji imaju manji broj računa idealna web aplikacija Fina e‑Račun.
Za poduzeća s velikim volumenom razmjene računa omogućena je integracija Finine usluge s knjigovodstvenim programom, a poduzetnicima je na raspolaganju i mogućnost da Fina u potpunosti preuzme proces slanja e-računa. Za uvid u e-račune i promjenu njihova statusa poduzetnici mogu koristiti besplatnu mobilnu aplikaciju m-Fina.
Najviša razina zaštite
"Svi Finini servisi temelje se na PKI tehnologiji, koja jamči najvišu razinu zaštite podataka i transakcija. Osim tehnološke sigurnosti, korisnicima je dostupna osobna podrška putem besplatnog kontakt-centra i mreže od 170 poslovnica diljem Hrvatske", kažu u Fini.
Usluge se može ugovoriti kroz fleksibilne pakete Fina e-Račun PLUS - od 15 do više od 650 računa mjesečno, na ugovorno razdoblje od 24 mjeseca. Za korisnike koji žele veću slobodu sve tri usluge mogu se koristiti i zasebno, bez ugovorne obveze. Iako digitalna razmjena e-računa postaje zakonska obveza, uz pravi alat, prijelaz može biti jednostavan, siguran i bez stresa. Fina e-Račun PLUS pomaže poduzetnicima da budu spremni – pravovremeno i u skladu sa zakonom.
Poduzetnici mogu saznati više o paketu usluga i zatražiti ponudu na stranici Fina e-Računa.
Sadržaj nastao u suradnji s Finom
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....