KOL

Jadrolinija u 2026. godini: tradicija koja gradi sutrašnjicu uz modernizaciju flote i digitalizaciju

Do početka sezone lansirat ćemo chatbot asistenta za putnike koji će im pružati podršku u planiranju putovanja, odgovarati na najčešća pitanja i pratiti trendove u korisničkom iskustvu

Robert Blažinović, predsjednik Uprave Jadrolinije

Do početka sezone lansirat ćemo chatbot asistenta za putnike koji će im pružati podršku u planiranju putovanja, odgovarati na najčešća pitanja i pratiti trendove u korisničkom iskustvu

Jadrolinija već gotovo čitavo stoljeće povezuje hrvatske otoke i obalu, stvarajući prepoznatljiv identitet pouzdanog nacionalnog brodara. Spoj dugogodišnje tradicije, iskustva u plovidbi i stalnih ulaganja u modernizaciju čini Jadroliniju ne samo stabilnim partnerom u prometnoj infrastrukturi Hrvatske nego i strateški važnom tvrtkom za razvoj turizma i gospodarstva Hrvatske. Dok pažljivo čuva svoje naslijeđe, Jadrolinija istovremeno gleda prema budućnosti, uvodeći inovacije u floti, digitalizaciju poslovanja i moderne usluge za putnike, čime potvrđuje status lidera hrvatskog pomorskog prijevoza.

Iako je 2025. godina donijela svoje izazove, poslovanje Jadrolinije bilježi uspješne rezultate. U prvih devet mjeseci bijela flota prevezla je oko 12,1 milijun putnika i 3,7 milijuna vozila, uz rast broja vozila od 2,3% u odnosu na prethodnu godinu. Najveći doprinos ostvarile su Jadrolinijine posade, čiji rad i predanost osiguravaju stabilnost i kvalitetu usluge zbog koje je tvrtka prepoznata. Gotovo polovica ukupnog prometa ostvarena je tijekom ljeta, što potvrđuje ključnu ulogu Jadrolinije u turističkoj sezoni.

U 2026. godini Jadroliniju očekuju značajni noviteti - od međunarodnih linija, sklapanja strateških partnerstava i planova vezanih za zelenu tranziciju do digitalizacije. Osim što ima ključnu ulogu u povezivanju hrvatskih otoka s kopnom, Jadrolinija njeguje dugu tradiciju međunarodne plovidbe. Dalmacija, perjanica Jadrolinijine flote, koja je preuzela plovidbu na liniji Dubrovnik - Bari u 2024. godini, podigla je iskustvo putovanja na novu razinu i otvorila novo poglavlje međunarodne plovidbe za Jadroliniju. U 2026. godini brod Dalmacija preuzet će i cjelogodišnju liniju Split - Ancona, uz nastavak održavanja sezonske veze Dubrovnik - Bari.

Brod Dalmacija putnicima pruža ugodno, moderno i bezbrižno putovanje između jadranskih obala. Brod je opremljen brojnim sadržajima koji omogućavaju uživanje u plovidbi - a to uključuje dva restorana, dva bara i grill bar, igraonicu za djecu, arkadne igre za mlade te lounge prostor za opuštanje.

Gastronomska ponuda, koja naglašava lokalne okuse i svježe namirnice, razvija se iz godine u godinu i postala je prepoznatljivo iskustvo plovidbe na Jadroliniji. Dalmacija na taj način uspješno kombinira komfor, zabavu i gastronomiju, omogućavajući putnicima svih dobnih skupina kvalitetno i opuštajuće iskustvo plovidbe.

Strateški cilj Jadrolinije u 2026. godini i dalje je jačanje flote i snažan iskorak prema održivosti. Na tom tragu nastavlja se intenzivna suradnja s Međunarodnom financijskom korporacijom (IFC), članicom Grupacije Svjetske banke, kao potencijalnim partnerom u obnovi flote i potpori značajnim ulaganjima u ovom području. Ova inicijativa predstavlja ključni dio strateškog razvoja Jadrolinije i njezine predanosti održivoj budućnosti. Investicija će ubrzati zelenu tranziciju nacionalnog brodara, zamjenjujući najstarije brodove modernim brodovima pogonjenim alternativnim izvorima energije. Suradnja s IFC-om predstavlja važnu prekretnicu za Jadroliniju i hrvatski pomorski promet u cjelini.

Uz modernizaciju flote, Jadrolinija istovremeno intenzivno radi na digitalizaciji, koja je postala strateški alat za optimizaciju poslovanja i povećanje prihoda. Digitalizacija obuhvaća kako interne procese poslovanja tako i razvoj novih alata usmjerenih na putnike, s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Uz novu web stranicu i mobilnu aplikaciju s poboljšanim funkcionalnostima objavljenu ove godine, razvijaju se i dodatni digitalni alati koje Jadrolinija namjerava predstaviti do početka sezone 2026. godine. Riječ je o uvođenju AI rješenja - chatbot asistenta za putnike, koji će biti dostupan putem Whats Appa i web stranice, te će pružati podršku u planiranju putovanja, odgovarati na najčešća pitanja i pratiti trendove u korisničkom iskustvu. Jadrolinija prepoznaje važnost praćenja trendova - kako u floti i navikama putnika na brodu tako i u iskustvu korisnika u digitalnom okruženju - i upravo to predstavlja ključnu viziju koja je vodi u donošenju novih poslovnih odluka i strateškom planiranju budućnosti.

Modernizacija flote, ulaganje u zelene tehnologije i digitalizacija dugoročno su nužni i ključni procesi koji će Jadroliniju pozicionirati kao lidera održivog pomorskog prijevoza u regiji, spremnog odgovarati na izazove budućnosti i pružati vrhunsko iskustvo putnicima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 06:36