Business Outlook, magazin Jutarnjeg lista koji se profilirao kao najrelevantnije gospodarsko izdanje u Hrvatskoj i jedan od najsnažnijih brendova Hanza Medije, izlazi u četvrtak, 18. prosinca, na 244 stranice. Business Outlook 25/26 izaći će uz Jutarnji list kao dar svim čitateljima.
Osmo izdanje magazina donosi najdetaljniji pogled u poslovnu 2026. godinu, uz analize vodećih autora Jutarnjeg lista, ekonomskih analitičara i makroekonomista. Business Outlook i ove godine tradicionalno okuplja četrdesetak vodećih ljudi hrvatskog biznisa, koji u svojim kolumnama daju osobni pogled na izazove, prilike i strateške odluke koje su pred gospodarstvom.
U magazinu analiziramo devet ključnih ekonomskih sektora, donosimo specijalni uvid u to kako promjene navika mladih potrošača mijenjaju tržište i tjeraju kompanije prema novim poslovnim modelima te otkrivamo ključne izazove poslovanja u godini pred nama, s posebnim naglaskom na kronični nedostatak radne snage i pritiske na troškove.
Što za biznis slijedi nakon godine obilježene velikim političkim i ekonomskim odlukama analiziraju komentatori Jutarnjeg lista Gojko Drljača i Viktor Vresnik, te ostali ugledni stručnjaci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....