U prošloj poslovnoj godini[1] dm je potvrdio vodeću poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu ostvarivši promet od 518 milijuna eura, a broj kupaca koji ga u jednom danu posjete u protekloj je poslovnoj godini premašio 100.000. Više od 9,3 milijuna eura dm je uložio u razvoj svoje prodajne mreže i online shopa, a u sniženje cijena više od 5 milijuna eura kako bi kupcima osigurao povoljne i stabilne cijene u sklopu koncepta Dobre cijene u svako vrijeme.
dm je otvorio četiri nova specijalizirana OTC kutka u prodavaonicama u Solinu, Puli, Slavonskom Brodu i Đakovu, a promet u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dosegnuo je 15,55 milijuna eura, čime je nadmašio prošlogodišnji za 20,39 posto. OTC proizvodi danas su dostupni u dm online shopu te u OTC kutcima u 58 pro...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....