NAJDETALJNIJA ANALIZA

Ovo su najveće prilike, ali i najveći rizici turističkog biznisa u Hrvatskoj: Jedan izazov možemo sami riješiti, gotovo bezbolno

U kontekstu izgleda turističkog sektora nužno je razlikovati segment hotela i kampova te privatnog smještaja

Plaza na Trsteniku ispod hotela Radisson/ Ilustrativna fotografija

 Vojko Basic/Cropix

Razina turističke aktivnosti iz pretpandemijske 2019. premašena je prošle godine, a pozitivan trend se nastavio i tijekom prvih devet mjeseci ove godine, zahvaljujući rastu noćenja izvan glavne sezone i povećanoj potražnji s netradicionalnih tržišta. Ipak, u usporedbi s konkurentskim destinacijama Hrvatska bilježi malo sporije stope rasta, uz primjetan blagi pad broja noćenja gostiju s tradicionalnih emitivnih tržišta. Istodobno se Hrvatska ističe kao destinacija s najbržim rastom cijena u turističkom sektoru među europskim konkurentima.

Najveće turističke kompanije nastavljaju bilježiti rast prihoda, ponajviše zahvaljujući značajnim ulaganjima u podizanje kvalitete smještaja i jačanje premium segmenta. Međutim, sektor se suočava s izazovima poput...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 23:37