business outlook partner

Go2Digital: u samo 10 godina do nacionalne pokrivenosti u čak 50 gradova

Otvorili su nove vidike digitalnog vanjskog oglašavanja i uskoro postavljaju svoj jubilarni 500. ekran te time nastavljaju dominaciju na tržištu

Nacionalna pokrivenost ostvarena je uspostavljanjem novog kraka mreže pod nazivom Billboard reach

Otvorili su nove vidike digitalnog vanjskog oglašavanja i uskoro postavljaju svoj jubilarni 500. ekran te time nastavljaju dominaciju na tržištu

Za inovativnu i agilnu tvrtku Go2Digital vrijedi ona “ime je znak”. Prije deset godina otvorili su nam nove vidike digitalnog vanjskog oglašavanja, a tržište je krenulo za njima, oduševljeno prednostima i mogućnostima tada nove medijske niše. Veliki, veći i najveći digitalni ekrani privlače pažnju inovativnim tehničkim i kreativnim rješenjima, a dokaz su brojni oglašivači koji ih podržavaju od prvog dana, ali i impresivne brojke izmjerenog dosega. Ogromne su to brojke, a njihova vrijednost posebno dolazi do izražaja usporede li se s brojem stanovnika u Hrvatskoj, koji se kreće oko 3,8 milijuna.

Deseti rođendan Go2Digital obilježava s tri glavna događaja, a najznačajniji je svakako uvođenje programatskog zakupa: nedavno je Go2Digital postao jedina DOOH mreža u regiji koja se može zakupiti i programatski putem 35 najvećih svjetskih DSP-ova.

Rast mreže tvrtke Go2Digital ove godine je dosegao novu razinu i sada se u tvrtki mogu pohvaliti širokom nacionalnom pokrivenošću, ostvarenom podizanjem novog kraka mreže pod nazivom Billboard reach. Status nacionalnog lidera u digitalnom vanjskom oglašavanju potvrđuju širenjem na 60 gradova diljem Hrvatske uz velike i atraktivne ekrane, oglasne površine od 12 metara četvornih, na više od 60 premium pozicija.

A ta bi se brojka u sljedećoj godini trebala popeti na čak 200 pozicija. Ovaj krak mreže već pokriva 63 posto svih vozača u Hrvatskoj, uključuje nove lokacije i gradove uz veći doseg i veću učinkovitost.

Pametno planiranje i sjajne prilike

Go2Digital kroz Billboard reach donosi i prilike za nove strategije u vanjskom oglašavanju: pametnim planiranjem zakupa mogu se ostvariti sjajne prilike za oglašivače. Prisutnost u tako značajnom broju manjih gradova osigurava vidljivost kampanje i prikaz oglasa brojnim novim potencijalnim kupcima i korisnicima, a ukupni doseg koji se može ostvariti lakše je prilagoditi potrebama svake pojedine kampanje. Pametno odabrana pozicija ekrana i kreativna poruka u manjem gradu brže plijeni pažnju i postaje predmet razgovora.

Možda je vaša ciljana publika takva da vam je potrebna kombinacija zakupa više digitalnih ekrana u većem gradu i manjeg broja pozicija u manjem gradu, uz jednaku ili veću zamijećenost kampanje? I u tom slučaju je Billboard reach optimalan izbor. Nova opcija kojom Go2Digital ulazi u manje lokalne zajednice omogućuje i prilagođavanje kreativnih rješenja regionalnim ciljevima, a uz pametno ulaganje i veću efektivnost kampanje.

Uz prisutnost u čak 50 gradova, Go2Digital uskoro postavlja svoj jubilarni 500. ekran te time nastavlja dominaciju na tržištu i kontinuirano povećava broj lokacija, a time i mogućnosti za oglašivače. Na to je posebno ponosan i direktor tvrtke Go2Digital Edin Pašalić.

“Kontinuiranim investicijama u nove lokacije i tehnologiju cilj nam je stvoriti medij s najvećim dosegom u Hrvatskoj te tako biti neizbježan medij u svakoj marketinškoj kampanji, od nacionalnih kampanja gdje se predstavljaju novi proizvodi pa sve do lokalnih kampanja kojima je cilj dosegnuti ciljanu publiku”, ističe Pašalić.

Bolja usklađenost s publikom

Fleksibilnost u prikazivanju, dinamički sadržaji poput animacija, videa ili prikazivanja u stvarnom vremenu generiranih podataka, bolja usklađenost s ciljanom publikom koju je sada lakše dosegnuti prema određenim skupinama ili lokacijama i, zadnje, ali ne i najmanje važno, bolje praćenje i analitika.

Go2Digital postao je prepoznatljiv i po sudjelovanju u društveno korisnim akcijama, poput poziva na dobrovoljno darivanje krvi i udomljavanje životinja, a sada pokreće najveći projekt o bioraznolikosti Hrvatske kroz koji će educirati o ugroženim biljnim vrstama i tako pridonijeti njihovu očuvanju i zaštiti.

Jesmo li uspjeli istaknuti ono najvažnije? Vjerujemo da jesmo, a za sva ostala pitanja potražite nas na www.go2digital.hr

Sadržaj nastao u suradnji s Go2Digital

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
07. srpanj 2025 09:04