Za inovativnu i agilnu tvrtku Go2Digital vrijedi ona “ime je znak”. Prije deset godina otvorili su nam nove vidike digitalnog vanjskog oglašavanja, a tržište je krenulo za njima, oduševljeno prednostima i mogućnostima tada nove medijske niše. Veliki, veći i najveći digitalni ekrani privlače pažnju inovativnim tehničkim i kreativnim rješenjima, a dokaz su brojni oglašivači koji ih podržavaju od prvog dana, ali i impresivne brojke izmjerenog dosega. Ogromne su to brojke, a njihova vrijednost posebno dolazi do izražaja usporede li se s brojem stanovnika u Hrvatskoj, koji se kreće oko 3,8 milijuna.
Deseti rođendan Go2Digital obilježava s tri glavna događaja, a najznačajniji je svakako uvođenje programatskog zakupa: nedavno je Go2Digital postao jedina DOOH mreža u regiji koja se može zakupiti i programatski putem 35 najvećih svjetskih DSP-ova.
Rast mreže tvrtke Go2Digital ove godine je dosegao novu razinu i sada se u tvrtki mogu pohvaliti širokom nacionalnom pokrivenošću, ostvarenom podizanjem novog kraka mreže pod nazivom Billboard reach. Status nacionalnog lidera u digitalnom vanjskom oglašavanju potvrđuju širenjem na 60 gradova diljem Hrvatske uz velike i atraktivne ekrane, oglasne površine od 12 metara četvornih, na više od 60 premium pozicija.
A ta bi se brojka u sljedećoj godini trebala popeti na čak 200 pozicija. Ovaj krak mreže već pokriva 63 posto svih vozača u Hrvatskoj, uključuje nove lokacije i gradove uz veći doseg i veću učinkovitost.
Pametno planiranje i sjajne prilike
Go2Digital kroz Billboard reach donosi i prilike za nove strategije u vanjskom oglašavanju: pametnim planiranjem zakupa mogu se ostvariti sjajne prilike za oglašivače. Prisutnost u tako značajnom broju manjih gradova osigurava vidljivost kampanje i prikaz oglasa brojnim novim potencijalnim kupcima i korisnicima, a ukupni doseg koji se može ostvariti lakše je prilagoditi potrebama svake pojedine kampanje. Pametno odabrana pozicija ekrana i kreativna poruka u manjem gradu brže plijeni pažnju i postaje predmet razgovora.
Možda je vaša ciljana publika takva da vam je potrebna kombinacija zakupa više digitalnih ekrana u većem gradu i manjeg broja pozicija u manjem gradu, uz jednaku ili veću zamijećenost kampanje? I u tom slučaju je Billboard reach optimalan izbor. Nova opcija kojom Go2Digital ulazi u manje lokalne zajednice omogućuje i prilagođavanje kreativnih rješenja regionalnim ciljevima, a uz pametno ulaganje i veću efektivnost kampanje.
Uz prisutnost u čak 50 gradova, Go2Digital uskoro postavlja svoj jubilarni 500. ekran te time nastavlja dominaciju na tržištu i kontinuirano povećava broj lokacija, a time i mogućnosti za oglašivače. Na to je posebno ponosan i direktor tvrtke Go2Digital Edin Pašalić.
“Kontinuiranim investicijama u nove lokacije i tehnologiju cilj nam je stvoriti medij s najvećim dosegom u Hrvatskoj te tako biti neizbježan medij u svakoj marketinškoj kampanji, od nacionalnih kampanja gdje se predstavljaju novi proizvodi pa sve do lokalnih kampanja kojima je cilj dosegnuti ciljanu publiku”, ističe Pašalić.
Bolja usklađenost s publikom
Fleksibilnost u prikazivanju, dinamički sadržaji poput animacija, videa ili prikazivanja u stvarnom vremenu generiranih podataka, bolja usklađenost s ciljanom publikom koju je sada lakše dosegnuti prema određenim skupinama ili lokacijama i, zadnje, ali ne i najmanje važno, bolje praćenje i analitika.
Go2Digital postao je prepoznatljiv i po sudjelovanju u društveno korisnim akcijama, poput poziva na dobrovoljno darivanje krvi i udomljavanje životinja, a sada pokreće najveći projekt o bioraznolikosti Hrvatske kroz koji će educirati o ugroženim biljnim vrstama i tako pridonijeti njihovu očuvanju i zaštiti.
Jesmo li uspjeli istaknuti ono najvažnije? Vjerujemo da jesmo, a za sva ostala pitanja potražite nas na www.go2digital.hr
Sadržaj nastao u suradnji s Go2Digital
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....