25 GODINA U HRVATSKOJ

Novom platformom Orbico B2B kupcima neprekidno dostupan

Danas Orbico Grupa posluje u 24 zemlje s 19 tvrtki, na tržištu s više od 400 milijuna potrošača

Orbico je u novi logistički centar u Zdenčini investirao 40 milijuna eura. Distributivni centar bit će najveći i najmoderniji od svih koje Grupa ima u 24 zemlje u kojima posluju

Tvrtka Orbico distributer je proizvoda etabliranih robnih marki proizvođača kao što su Philip Morris, Procter&Gamble, SC Johnson, Coty, Shell, Kellogg‘s, Mattel i mnogih drugih. Prije više od 30 godina osnivač i vlasnik tvrtke Orbico Branko Roglić otvorio je prvu tvrtku u Švicarskoj, a ubrzo je uslijedilo osnivanje tvrtke u Sloveniji (1991.) i u Hrvatskoj (1998.), te ove godine Orbico u Hrvatskoj slavi 25. godišnjicu poslovanja. Danas Orbico Grupa posluje u 24 zemlje s 19 tvrtki, na tržištu s više od 400 milijuna potrošača.

Orbico Grupa je u strategijama do 2030. najavila da će i dalje biti usredotočena na strateške dobavljače, a ujedno će ući u skupine robnih marki u kojima je manje prisutna, pa i u neke posve nove. Danas je Orbico vodeći distributer na području neprehrambenih proizvoda za svakodnevnu uporabu, duhanskih proizvoda i proizvoda visoke kozmetike. Nastavit će se snažne investicije u razvoj usluga na području logistike, prodaje i marketinga.

image

Orbico je u novi logistički centar u Zdenčini investirao 40 milijuna eura. Distributivni centar bit će najveći i najmoderniji od svih koje Grupa ima u 24 zemlje u kojima posluju

Odlična povezanost

Nakon otvaranja modernih logističkih centara u Poljskoj, Rumunjskoj i Bugarskoj u drugom će tromjesečju iduće godine početi s radom suvremeni logistički centar Donja Zdenčina, na površini od 42.000 četvornih metara. Lokacija uz autocestu i blizina Zagreba strateški je izabrana da omogući najučinkovitiju opskrbu dvaju tržišta - Hrvatske i Slovenije, uz korištenje postojećih logističkih kapaciteta u Ivanić-Gradu, Dugopolju, Rijeci, Osijeku i Ljubljani. Implementacija naprednih sustava automatizacije, kao i autonomnih robotskih sustava, uz energetsku samodostatnost omogućit će vrhunsku razinu usluge svim postojećim, ali i budućim partnerima.

Danas uvođenje novih i boljih rješenja gotovo uvijek donosi djelomičnu ili potpunu digitalizaciju. Na području prodaje nastavlja se digitalizacija poslovanja uvođenjem B2B platforme. Platforma kupcima Orbica omogućava pristup asortimanu od gotovo 2000 proizvoda, i to 24 sata dnevno svih sedam dana u tjednu, a Orbicu je omogućila pristup još široj bazi kupaca i poboljšanu operativnu i prodajnu učinkovitost.

Sadržaj nastao u suradnji s Orbicom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 15:33