GODIŠNJA NAGRADA

Zlatna košarica 2020: Konzum najbolji trgovac, Vajda proizvođač godine

Godišnja nagrada za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje
Nevena Rendeli

Zlatna košarica, godišnja nagrada za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, dodijeljena je u okviru televizijske svečanosti koja je održana u organizaciji magazina i portala Ja TRGOVAC.

Glavnu nagradu, Zlatnu košaricu za najboljeg trgovca u 2019. godini, osvojio je trgovački lanac Konzum. Mesna industrija Vajda ponijela je titulu Proizvođač godine, dok je najbolji mali trgovac riječka trgovina Špajza. Nagradu za 2019. godinu dobili su dm-drogerie markt kao društveno odgovorna kompanija godine. Marker je tehnološki dobavljač godine. Stručni žiri za najbolji proizvod u 2019. godini proglasio je Lino Lada sladoled, koji je nastao kao plod suradnje dvije perjanice hrvatske prehrambene industrije – Podravke i Leda. Blizu titule bile su Kandit - No guilt no sugar linija čokolada te Meteor Grupa – Labud s brendom Čarli.

- Prijave za ovogodišnje izdanje nagrade Zlatna košarica odvijale su se uistinu u teškim okolnostima koje su karakterizirale prvu polovicu 2020. godine. Svakako da je sve to imalo utjecaja i na broj prijava kojih je ove godine bilo ukupno 33, što je nešto manje nego u proteklim godinama. S obzirom na značaj koji sektori proizvodnje i maloprodaje imaju, kako u okviru hrvatskog gospodarstva, tako i u svakodnevnom životu naših građana, smatramo da je od iznimne važnosti istaknuti i naglasiti pozitivne primjere poslovanja. Projekt Zlatna košarica ove godine smo organizirali u virtualnoj formi - istaknuo je Goran Pavlović, glavni urednik magazina i portala Ja TRGOVAC.

Sve kategorije nagrada odnosile su se na poslovna ostvarenja u 2019. godini pri čemu su osobito vrjednovani doprinosi razvoju tržišta u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganje u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unaprjeđenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. siječanj 2022 20:29