SVE DRUGAČIJE

Zara, H&M, Pull&Bear i Bershka uvode velike novosti koje će itekako osjetiti i Hrvati: ‘Angažirali smo i arhitekte...‘

Modne trgovine zamišljene su da postanu nešto poput - turističke atrakcije...

Najveća Zara trgovina na svijetu nedavno je otvorena u Maasstadu

 Anp/Ddp Usa/Profimedia
Modne trgovine zamišljene su da postanu nešto poput - turističke atrakcije...

Modni brendovi ponovno žele smisliti nešto novo kako bi privukli kupce. U eri brze mode teško se mogu svojim cijenama natjecati s onima poput Sheina, koji odjevne komade nude vrlo povoljno, pa se okreću drugim taktikama - razvijanju boljeg odnosa s kupcima.

Zara i H&M posljednjih su godina zatvorili stotine trgovina kako bi smanjili troškove jer se sve više kupaca okreće e-trgovini. Sada u one preostale dodatno ulažu kako bi kupcima pružili iskustvo koje ne mogu dobiti preko interneta. Prodavaonice novog izgleda obično su veće i prostranije, nude usluge kao što su kozmetički saloni, servisi i kafići te omogućuju nove digitalne značajke kao što su aplikacije koje kupcima omogućuju virtualno preturanje po skladištu. Takav model popularizirao je tehnološki div Apple svojim prostranim, z...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 10:10