
Zagrebačka banka je na Maksimirskoj cesti otvorila Centar stambenih kredita u kojem će zainteresiranim građanima na jednom mjestu ponuditi sve potrebne informacije i biti podrška u tom procesu koji većina prolazi samo nekoliko puta u životu. To uključuje širok raspon usluga, od stručne podrške i realizacije stambenog kredita, savjetovanja s pravnikom o mogućnosti dobivanja kredita za određenu nekretninu do koordinacije s javnim bilježnicima kad je riječ o ovjeri i solemnizaciji ugovora i ugovorne dokumentacije.
Klijenti u Centar mogu doći s već jasnim planom kupnje željene nekretnine ili im u pronalasku novog doma mogu pomoći stručnjaci ZANE-a, članice Grupe UniCredit koja pruža uslugu posredovanja u prometu nekretninama. Oni im mogu predstaviti ponudu nekretnina koje se prodaju (ili je klijenti mogu pogledati na njihovoj internetskoj stranici) ili im mogu pomoći u traženju neke druge nekretnine. Naglasili su da će od pomoći biti i onima koji žele prodati postojeću nekretninu i u kratkom roku kupiti drugu. Centar je otvoren za sve građane, neovisno o tome jesu li bili klijenti Zagrebačke banke.
- Rješavanje stambenog pitanja jedna je od najvažnijih odluka u životu, a naš je cilj klijentima uvijek olakšati taj put i učiniti ga što jednostavnijim. Klijentima pojednostavljujemo to iskustvo i štedimo dragocjeno vrijeme kako bi im put do vlastitog doma prošao bez stresa - istaknuo je Slaven Rukavina, član Uprave Zagrebačke banke zadužen za maloprodaju.
Iz Zagrebačke banke napominju da će se stambeni krediti i dalje moći dobiti i u drugim poslovnicama, a pokaže li se ovaj koncept uspješnim, otvorit će ovakve specijalizirane centre za stambene kredite i na drugim lokacijama.
Luka Tomašković, direktor Prodajne mreže u Zagrebačkoj banci, istaknuo je kako u njihove poslovnice dnevno uđe desetak tisuća klijenata i većina je usluga povezana s gotovinom. Zbog toga su prilikom predstavljanja Centra posebno naglasili da je ovo bezgotovinska poslovnica u kojoj nema klasičnim bankarskih transakcija. Ta će specijalizacija bankarima pomoći da budu fokusirani i time više od pomoći klijentima.
- Ovdje će i telefoni manje zvoniti, pa će im bankari moći biti više posvećeni nego u drugim poslovnicama, gdje to, zbog većeg broja klijenata i usluga, jednostavno nije moguće. Ne možemo unaprijed reći hoće li proces dobivanja kredita ovdje biti brži - rekao je Tomašković. Pojasnio je kako sadašnji klijenti Zagrebačke banke neće imati prednost pred novim klijentima jer su se pobrinuli da kapacitet poslovnice bude takav da prioriteti nisu niti potrebni.
- Ako potražnja bude velika, otvorit će se drugi centar ili će se povećati broj bankara - dodao je.
Iako nije želio iznositi konkretne brojke, Slaven Rukavina je komentirao da je ova godina, kada je riječ o stambenom kreditiranju, bila intenzivnija i u Zagrebačkoj su banci zbog toga zadovoljni.
- Mislim da je razlog toga na neki način i srpanjsko uvođenje mjera HNB-a kojima su postroženi kriteriji za dobivanje kredita. Uslijed najava tih mjera sigurno je u prvih šest mjeseci bio pojačan interes građana, a poslije njihova uvođenja interes se u manjoj mjeri smanjio. Treba jasno reći da, kad je riječ o kreditnoj sposobnosti, mjere HNB-a ne diraju klijente s nižim i prosječnim plaćama - rekao je član Uprave Zagrebačke banke zadužen za maloprodaju.
Komentari
0