Crowdfunding kampanja

Zadranin prikuplja 8000 eura kako bi prvi pokrenuo agenciju za brendiranje poslodavaca

‘U posljednjih nekoliko godina to je pravi hit u svijetu. U to sam se uvjerio živeći u Londonu i Kini. Možemo očekivati da će to doći i k nama‘, ističe Stojanov
Emanuel Stojanov
 Luka Gerlanc/Cropix

Mladi Zadranin Emanuel Stojanov pokrenuo je crowdfunding kampanju kojom do kraja ožujka namjerava prikupiti 8000 eura za osnivanje agencije te za dodatne edukacije kako bi, kako tvrdi, prvi na hrvatskom tržištu ponudio usluge employer brandinga. To, kako je pojasnio, podiže reputaciju tvrtke, a glavni je cilj privući i zadržati najbolje talente na tržištu. Također, ističe, employer branding podiže vrijednost tvrtke i privlači kupce. Ulagači mogu doći iz kruga fizičkih osoba, a najviše ih očekuje iz odjela za ljudske resurse unutar kompanija. Prikupljeni novac Stojanov namjerava utrošiti za pokretanje posla.

- Uložit ću u dodatnu edukaciju, napraviti interaktivnu i korisnu web platformu te organizirati određeni broj besplatnih radionica, a krajem svibnja organizirat ću nacionalni događaj na kojem ću sudionike upoznati s employer brandingom. Moj je krajnji cilj, zapravo, promijeniti odnos između poslodavca i zaposlenika te unijeti inovativni pristup pri selekcijskim postupcima. Takav pristup općenito poboljšava odnos među zaposlenicima unutar tvrtke - pojašnjava Stojanov.

- Konzalting je namijenjen svima budući da employer branding ima širok spektar primjene, ali najviše onima koji zbilja žele uvesti promjene u svoje kompanije i biti prepoznati kao inovativni poslodavac i netko tko se zbilja brine o zaposlenima - dodaje.

Kada dobije nekoliko klijenata, Emanuel Stojanov namjerava zaposliti jednu osobu koja dulje vrijeme traži posao.

- Nakon što sam ostao bez posla, gotovo sam godinu dana pokušavao naći novi posao, ali bez uspjeha, tako da sam se odlučio pokrenuti nešto svoje. Usporedo s kampanjom razvijat ću svoj posao jer namjeravam osnovati agenciju koja će se baviti employer brandingom - otkriva Emanuel Stojanov.

Stojanov dodaje da dio stručnjaka za employer branding radi u odjelima za ljudske resurse nekoliko velikih hrvatskih kompanija poput Infobipa i Atlantic grupe, ali,tvrdi, nema poduzetnika koji se isključivo bave tim poslom.

- U posljednjih nekoliko godina to je pravi hit u svijetu. U to sam se uvjerio živeći u Londonu i Kini. Možemo očekivati da će to doći i k nama - ističe Stojanov.

- Vrlo je važno da je neka tvrtka atraktivan poslodavac i da je atraktivna za pridobivanje novih zaposlenika. Činjenica da se tvrtka na pravi način brine i o svojim zaposlenicima važna je i njezinim poslovnim partnerima, a pomaže i u odnosu prema potrošačima tj. kupcima - zaključuje Emanuel Stojanov.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 16:19