
Ako ste danas u Zagrebu naručili svoj ručak preko dostavne službe Wolt, vrlo je vjerojatno da ste ostali bez dostave i da ste po svoj ručak morali potegnuti sami, a da niste imali pojma da ste zapravo naručili uslugu samostalnog preuzimanja narudžbe koju ste već platili.
Upravo to dogodilo nam se danas oko podne, kad je grad bio u kaosu prvo zbog kiše, a drugo zbog norijade. Oko podne smo naručili ručak iz restorana u centru, platili karticom i nastavili sa svojim poslom. Prva zbunjujuća push poruka koju smo dobili od Wolta nije bila ona uobičajena da dostavljač dolazi za xy minuta, već nam je javljeno da je naša narudžba spremna.
Očekujući iduću poruku o tome da je narudžba stigla, nastavljamo s poslom, da bi kroz deset minuta uslijedio telefonski poziv iz restorana.
- Dobar dan, evo javljamo vam da je vaša narudžba spakirana i da možete doći po to.
- Kako to mislite, doći po narudžbu, pa valjda će doći Woltov dostavljač.
- Neće, jer niste naručili dostavu nego ste izabrali da sami preuzmete narudžbu.
Događa se često, ljudi nemaju pojma
- Gdje sam to točno naručila? Na aplikaciji?, pitala sam zbunjeno ljubaznog ugostitelja koji mi je pojasnio što se očito dogodilo.
- Znate, Wolt vam kad je ovakva gužva u prometu, kiša ili nedostatak dostavljača, automatski sam postavi da vam zadana postavka bude samostalno preuzimanje, a ne dostava. I onda vi mislite da ste naručili dostavu, a niste. Događalo nam se i ranije da ljudi tako naruče, a da ne znaju, zato sam vas i zvao da provjerim jeste li svjesni toga, objašnjava mi.
Dakle, nisam jedina. Nikad nisam ni znala da postoji opcija samostalnog preuzimanja, uopće ju nisam primijetila u aplikaciji, kao ni nitko koga poznajem, a o tome nemaju pojma ni moje kolege, a zbilja često naručujemo.
Ugostitelj mi sugerira da probam kontaktirati korisničku službu i naručiti dostavu, što se naravno radi kroz chat na aplikaciji. Šaljem im poruku.
- Može li mi netko dostaviti hranu iz restorana, koju sam platila misleći da je dostava? A nije. Što prije?
Nakon što se nitko na poruku nije javio idućih pola sata, zovem restoran i javljam da ću sama doći po ručak, jer ne želim baciti novac. Ručak me uredno čeka spakiran u vrećici Wolta. U restoranu mi se opet ispričavaju i kažu da su jako nezadovoljni Woltom, jer s oko 30 posto narudžbi imaju problem, ili je dostava spora ili hrana dođe hladna, ili se dogodi ovakav nesporazum. A s obzirom na to da se radi o restoranu čije narudžbe ne koštaju ispod 15 eura po jelu, važna im je reputacija.
Status skoro pa skriven
Kad smo već preuzeli ručak, javlja mi se korisnička služba.
Wolt: Bok, je li sve u redu s dostavom?
- Nije, sama sam išla po ručak. Na aplikaciji se ne vidi jasno da se ne naručuje dostava.
Wolt: Možeš izabrati između toga da preuzmeš narudžbu sama ili da ti je mi dostavimo.
- To nitko ne zna koga ja poznajem. Iz restorana su mi rekli da Wolt, kad je kiša i gužva, automatski mijenja default, odnosno prebacuje na pickup. Je li to istina?, pitam.
- Jest, jer tada bude povećana potražnja, a manji broj dostavljača, pa da se ne pravi još veća gužva i da ne bi bilo velikih kašnjenja, potvrdila nam je osoba iz korisničke službe informaciju koja je nama dosad bila potpuno nepoznata.
Čim sam to doznala, idem pronaći o čemu se radi i provjeriti aktualan status. Pokušavam napraviti novu narudžbu iz istog restorana i tek sad uočavam da prilikom narudžbe imam dvije opcije, no sad se automatska postavka izmijenila, Wolt je sam prebacio sa samostalnog preuzimanja (pickup) na dostavu. Što reći, čitajte sitna slova, uštedjet će vam vrijeme i novac.
Komentari
0