Horwath

Vrijeme je da hrvatski turizam zakorači u novi razvojni ciklus

Turizam je u 2020. pokazao iznova svoju otpornost, a Hrvatska je postala tzv. drive in tržište u Europi
Katarina Miličević
 Goran Mehkek/Cropix
Turizam je u 2020. pokazao iznova svoju otpornost, a Hrvatska je postala tzv. drive in tržište u Europi

U hrvatskom turizmu upravo sada kada gotovo stoji zbog pandemije je pravi trenutak da se zakorači u novi razvojni ciklus s naglaskom na nove investicije u visokokvalitetni smještaj i kvalitetu na svim razinama, veće angažiranje i repozicioniranje destinacija, poručili su u utorak na susretu s novinarima iz tvrtke Horwath HTL.

Partneri u toj konzultantskoj tvrtki za hotelijerstvo i turizam Katarina Miličević i Siniša Topalović na susretu su istaknuli i da je pandemija pokazala koliko je turizam svima važan te je zato važno i kako će se pristupiti njegovom oporavku.

Govoreći o potrebi novog razvojnog ciklusa kazali su da se tu ne misli samo na investicije u gradnju novih smještajnih i drugih objekata i infrastrukture, nego i na bolje nego do sada zakonsko poticanje, a ne kočenje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 03:12