Izigrani potrošači

Veliko je pitanje hoće li ljudi koji su uplatili paket-aranžmane uopće dobiti odštete

Osiguravatelj tvrdi kako im Kompas nije predočio sve turističke pakete
Matko Bolanča,vlasnik i predsjednik Nadzornog odbora turističke agencije Kompas
 / Hanza Media
Osiguravatelj tvrdi kako im Kompas nije predočio sve turističke pakete

Tri mjeseca nakon što je Matko Bolanča turističku agenciju Kompas poslao u stečaj, na adrese nesretnih potrošača koji su preko te agencije kupili putne aranžmane počele su stizati prve obavijesti o njihovim odštetnim zahtjevima.

Ako već cijela situacija s Kompasom dosad nije bila dovoljno tragična, onda kulminacija dolazi u vidu dopisa osiguravajuće kuće Euroherc, čijih je nekoliko primjera u posjedu Jutarnjeg lista.

Ukratko, u njima kupca paket-aranžmana obavještavaju kako ne mogu donijeti odluku o odštetnom zahtjevu, i to zbog toga što im agencija Kompas, na njihovo izričito traženje, nikad nije dostavila dokumentaciju koja je osiguravatelju navodno potrebna da bi donio rješenja u odštetnim zahtjevima.

Nerješivi

Kako putniku navode u svojem pojašnjenju, tvrtka koj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 02:32