nakon 18 godina

Veliki redizajn Jamnice

Smanjenje količine plastike jedan je od glavnih ciljeva Jamničine strategije održivosti koja podrazumijeva konkretne korake u smislu brige za okoliš
 Neja Markicevic/CROPIX

Jamnica plus, tržišni lider mineralnih voda i sokova u Hrvatskoj, uvodi ambalažu sa smanjenom gramaturom plastike. Gazirana prirodna mineralna voda Jamnica nakon gotovo 18 godina na tržište stiže u novom izdanju – u PET bocama koje su, osim po novom dizajnu, posebne i zbog smanjene gramature u prosjeku za oko 11 posto.

Unatrag nekoliko godina, Jamnica aktivno radi na smanjenju svog utjecaja na okoliš i poboljšanju poslovnih procesa. Smanjenje količine plastike jedan je od glavnih ciljeva Jamničine strategije održivosti koja podrazumijeva konkretne korake u smislu brige za okoliš, zaposlenike te zajednicu u kojoj kompanija posluje.

image
Jamnica

''Ulaganje u budućnost i briga za okoliš spadaju među glavne izazove današnjice. Smanjenje gramature PET ambalaže predstavlja zaokret u našem poslovanju te konkretan korak u smislu brige za okoliš i buduće naraštaje. Strateški plan održivog poslovanja i smanjenja količine plastike primarni su ciljevi kompanije Jamnica plus koja će ove godine smanjiti količinu plastike za 390 tona, dok je za 2022. planirano smanjenje od čak 850 tona,'' izjavio je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus.

Ovakav pristup poslovanju uz poštivanje smjernica UN-ovih Ciljeva održivog razvoja iz Agende 2030 doprinosi zaštiti okoliša i osigurava vrhunsku kvalitetu za krajnjeg potrošača. Uz smanjenje količine plastike, čime brend, ali i kompanija pokazuju da vode brigu o okolišu, Jamnica radi i veliki zaokret u dizajnu PET boce i etikete.

''Prvi puta nakon 2004. godine gazirana prirodna mineralna voda Jamnica na tržište stiže u potpuno novim PET bocama i s novim vizualnim identitetom kako bismo bili u korak s trendovima smanjenja plastike i emisije CO2, a potrošačima ponudili novo iskustvo te ih osvijestili o važnosti promjene koja počinje od nas samih. Time pokazujemo da smo kao brend i kao kompanija okrenuti budućnosti i brizi za okoliš. Novim su se dizajnom povezali tradicionalni elementi, poput žene čiji je lik na boci Jamnice od davne 1932. godine, i moderni elementi kojima se naglašava izvornost, autentičnost i bezvremenost, a potrošačima se nudi brend koji je više od 190 godina provjeren i nepromijenjen u svom sastavu,'' istaknuo je Darko Cesarec, direktor marketinga Jamnice plus.

Jamnica u redizajniranom i ekološki prihvatljivijem pakiranju na police stiže tijekom ovog mjeseca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 10:04