nakon 18 godina

Veliki redizajn Jamnice

Smanjenje količine plastike jedan je od glavnih ciljeva Jamničine strategije održivosti koja podrazumijeva konkretne korake u smislu brige za okoliš
 Neja Markicevic/CROPIX
Smanjenje količine plastike jedan je od glavnih ciljeva Jamničine strategije održivosti koja podrazumijeva konkretne korake u smislu brige za okoliš

Jamnica plus, tržišni lider mineralnih voda i sokova u Hrvatskoj, uvodi ambalažu sa smanjenom gramaturom plastike. Gazirana prirodna mineralna voda Jamnica nakon gotovo 18 godina na tržište stiže u novom izdanju – u PET bocama koje su, osim po novom dizajnu, posebne i zbog smanjene gramature u prosjeku za oko 11 posto.

Unatrag nekoliko godina, Jamnica aktivno radi na smanjenju svog utjecaja na okoliš i poboljšanju poslovnih procesa. Smanjenje količine plastike jedan je od glavnih ciljeva Jamničine strategije održivosti koja podrazumijeva konkretne korake u smislu brige za okoliš, zaposlenike te zajednicu u kojoj kompanija posluje.

image
Jamnica

''Ulaganje u budućnost i briga za...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2025 17:25