HRVATSKA BUDUĆNOST

Veliki planovi za digitalizaciju državnih službi: Čekanje na šalteru zamijenit će WhatsApp i Fejs

Vlada na krilima novca iz NPOO-a ima velike planove za modernizaciju državnog IT-ja

Ilustrativna fotografija

 Budrul Chukrut/sopa Images/Shutterstock Editorial/Profimedia
Vlada na krilima novca iz NPOO-a ima velike planove za modernizaciju državnog IT-ja

Država ima velike planove u IT-ju. Sjećate li se priče o tome da se želi smanjiti pritisak na državne šaltere? Vlada kroz NPOO prvi put to pitanje planira riješiti u praksi.

S jedne strane, uvest će jedinstveni kontaktni centar za cijelu državu, a s druge napraviti mobilnu aplikaciju za sve državne servise.

To doslovno znači da bi do kraja desetljeća Hrvatska trebala dobiti jedinstveni pozivni broj, jedinstveni e-mail i jedinstvenu mobilnu aplikaciju preko kojih biste mogli riješiti sve probleme koje imate s državom neovisno o tome koje bi se ministarstvo ili državni ured morali uključiti u njihovo rješavanje.

Ideja nije nova, prije se zvala one-stop-shop, ali pristup je u duhu 21. stoljeća.

Proširenje e-Građana

Sve to dio je Vladina plana da kroz NPOO u idućih nekoliko g...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 19:42