Digitalna (R)evolucija 4.0

Valamar zahvaljujući cloudu u dvije godine prihod preko call centra povećao za 54 posto

ICT nije smao vertikalna industrije već ima važnu horizontalnu ulogu, jer može ojačati kroz digitalnu transformaciju druge grane gospodarstva - kaže Hrvoje Balen, predsjednik HUP-ICT udruge, koja organizira konferenciju Digitalna (R)evolucija

Valamar, najveća turistička kompanija u Hrvatskoj uspjela je s pomoću tehnologija clouda, big date i AI-a unazad dvije godine prihod preko svog call centra povećati za čak 54 posto.

Manje je poznato da Valamar gotovo dvije trećine prihoda ostvaruje prodajom kroz direktne kanale, a servisi poput Bookinga u tome čine tek mali dio kolača.

Pojedinačno najveći i najvažniji kanal prodaje za Valamar upravo je call centar.

Roberto Gobo, direktor digitalizacije u Valamaru izjavio je u utorak u Zagrebu na konferenciji Digitalna (R)evolucija da čak 45 posto svih gostiju im dolazi preko prodaje preko call centra.

Rast prihoda

- Naš je sustav vrlo kompleksan. Mi godišnje imamo više od milijun gostiju, a ove godine smo brojali 7000 radnika dok iduće planiramo 8000. U takvim uvjetima naše koriš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 08:36