Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić u petak je izjavio da se promotivne turističke aktivnosti provode na 23 tržišta, a da će se na njih 16, od kojih su najvažnija tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije i Mađarske, u sljedećoj godini provoditi ključne marketinške kampanje.
"Strateški marketing plan hrvatskog turizma jasno je definirao 23 tržišta, na kojima se provode promotivne aktivnosti. Naša ključna tržišta ostaju Njemačka, Austrija, Slovenija, Italija, Mađarska, a po podacima iz ove godine veliki rast ima i britansko tržište, koje je sve značajnije za sjeverni dio Hrvatske i Kvarner. Na ukupno 16 tržišta ćemo provoditi ključne marketinške kampanje, a tome ćemo pridodati aktivnosti promidžbe u dalekim odredištima – Kini, Koreji, Austral...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....