Reklama ruši rekorde

‘Uspješna kampanja treba izazvati emocije. Podravki je to uspjelo‘

Marketinška kampanja za Čokolino s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi među najspješnijima je u povijesti. Zamijetilo ju je čak 84 posto građana
Reklama za Čokolino u kojoj glumi Tonči Huljić
 PODRAVKA
Marketinška kampanja za Čokolino s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi među najspješnijima je u povijesti. Zamijetilo ju je čak 84 posto građana

Novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih čiji su učinci dosad mjereni, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos. Time je potvrđeno da je kampanja koja je od prvog dana emitiranja izazvala brojne reakcije, u konačnici ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima.

Slušaju potrošače

- Jedan od naših najpoznatijih proizvoda odavno je prerastao kategoriju dječje hrane i postao je omiljeni obrok svih generacija. Pozorno slušamo želje naših potrošača, na temelju kojih su i nastali Čokolino Fit, Plus, White, Protein i novi, posebno tražen bezglutenski Čokolino. Naravno, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 11:19