Novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih čiji su učinci dosad mjereni, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos. Time je potvrđeno da je kampanja koja je od prvog dana emitiranja izazvala brojne reakcije, u konačnici ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima.
Slušaju potrošače
- Jedan od naših najpoznatijih proizvoda odavno je prerastao kategoriju dječje hrane i postao je omiljeni obrok svih generacija. Pozorno slušamo želje naših potrošača, na temelju kojih su i nastali Čokolino Fit, Plus, White, Protein i novi, posebno tražen bezglutenski Čokolino. Naravno, ovaj je iskorak tražio inovativnu i drugačiju komunikaciju koja će privući pozornost i pokazati sve ekstenzije Čokolina. Zbog toga smo za jedan od naših omiljenih proizvoda odlučili ponuditi potpuno drugačiju, inovativnu i vedru kampanju. Drago nam je da su i rezultati istraživanja agencije Ipsos, kao i prodajni rezultati, pokazali da je nova kampanja, koja je u brojnim komentarima zaživjela i izvan svojih okvira, u tome u potpunosti i uspjela - istaknula je direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke Marinka Akrap.
Uz jačanje pozicije jednog od najpopularnijih domaćih brendova, istraživanje koje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku ispitanika potvrdilo je da je popularni Čokolino jedan od najomiljenijih brendova i čak ga 78 posto ispitanika smatra najpozitivnijim u odnosu na sve ostale koji su dostupni na tržištu, a istodobno ga odabire gotovo polovica - 47 posto - ispitanih potrošača. Kampanja je također dodatno utjecala na opći dojam i pozitivnu percepciju, ali i naklonost javnosti prema ovom popularnom brendu, slijedom čega je trećina ispitanika izrazila dodatni poticaj za kupnju i konzumaciju Čokolina.
Tako su se za Podravku, najveću hrvatsku prehrambenu kompaniju, i kreativnu agenciju McCan pokazali uspješnim novi način pozicioniranja brenda, kao i hrabar odabir kreativnog marketinškog pristupa i suradnja s jednim od najplodnijih hrvatskih skladatelja, Tončijem Huljićem, u ulozi nositelja komunikacije. Upravo je Huljića kao novog promotora, koji u TV spotu okuplja sve generacije jedne obitelji oko obroka koji spaja velike i male, čak 70 posto ispitanika ocijenilo kao sjajnu poveznicu s brendom Čokolino, a gotovo polovica ispitanika kampanju je opisala kao jedinstvenu, drugačiju i ugodnu za gledanje.
Vrhunski brendovi
- Ovo je još jedan dokaz da hrvatska prehrambena industrija ima vrhunske brendove koji traju i imaju ogroman potencijal razvoja. Drago mi je da Podravka prepoznaje tržišne trendove i potencijale svojih brendova te ih uspješno iskorištava i lansira nove podbrendove usmjerene svim generacijama. Kampanja s Tončijem Huljićem bila je pomalo hrabar iskorak, ali se pokazala kao pun pogodak, kako u popularizaciji Čokolina kod najmlađih i buđenju nostalgije kod nas starijih, odnosno približavanju svim generacijama i svim ukusima, tako i po kreativnosti u oglašavanju. Da bi kampanja bila zamijećena i donijela rezultate, morate biti drukčiji, pomalo provokativni, izazivati emocije... To je Podravki uspjelo - istaknuo je Božo Skoko.
Upravo su različite generacije okupljene u kampanji uspješno osnažile prepoznatljivost različitih okusa Čokolina među korisnicima, ali i među onima koji ga do sada nisu konzumirali u većoj mjeri. Zanimljivo je da pritom čak 64 posto ispitanika prepoznaje Čokolino Plus i Čokolino Fit, a više od polovice onih koji ga dosad nisu konzumirali, 53 posto, upravo je zahvaljujući ovoj kampanji i pozicioniranju na tržištu upoznala Čokolino Gluten Free.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....