Nevjerojatan rast

Ulaganje u najpopularniju streaming platformu bila je najbolja investicija desetljeća

Danas je jedna od 40 najvrjednijih kompanija u SAD-u čija se tržišna vrijednost posljednjih dana kreće između 140 i 150 milijardi dolara
Netflix na tabletu, ilustracija
 Profimedia, Alamy
Danas je jedna od 40 najvrjednijih kompanija u SAD-u čija se tržišna vrijednost posljednjih dana kreće između 140 i 150 milijardi dolara

Dok su neki krajem 2018. godine naglo obogatili na krilima kripto groznice, investitori koji su igrali dugoročno tijekom ovog desetljeća obogatili su se ulaganjem u Netflix.

Ova najpopularnije streaming platforma prije 10 godina bila je još u povojima, a danas je jedna od 40 najvrjednijih kompanija u SAD-u čija se tržišna vrijednost posljednjih dana kreće između 140 i 150 milijardi dolara, a prema podacima iz prošlog kvartala, broj pretplatnika diljem svijeta iznosi skoro 160 milijuna.

Konstantan rast broja pretplatnika, uključujući i pretplatnike izvan SAD-a, vrijeme koje oni provode uz Netflix te kvalitetan originalni, ali i ostali dostupan sadržaj, ključni su generatori rasta cijene dionica tijekom desetljeća.

Kako navodi CNBC, upravo je dionica Netflixa ostvarila najbolji rast na burzovnom indeksu S&P 500. U odnosu na početak 2010. do danas, ostvaren je prinos od čak 4181 posto, a ulog od milijun dolara u dionicu Netflixa 1. siječnja 2010. danas bi vrijedio oko 43 milijuna dolara.

Netflix je, naravno, tijekom desetljeća imao i svojih padova, a pitanje je i što možemo očekivati u budućnosti. Naime, sve je veća konkurencija na tržištu i Netflixu danas prijete kompanije poput HBO-a, Applea, Disneya i drugih te je pitanje kako će se sve veći broj pretplatničkih videoservisa odraziti na broj korisnika Netflixa i njihovo poslovanje. Jasno je kako korisnici neće htjeti plaćati 2, 3 ili više pretplata pa će dio njih u budućnosti možda odustati od Netflixa i plaćati pretplatu samo na Disney+ ili neki drugi servis.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
01. srpanj 2025 01:14