AKTIVAN ODMOR

U Austriji i Švicarskoj počinje velika promotivna kampanja Mastercarda i Turističke zajednice Istre vrijedna više od 200 tisuća eura

Riječ je o strateškom partnerstvu koje traje već osam godina

U uljari Chiavalon predstavljena je zajednička marketinška kampanja TZ Istre i Mastercarda

 Goran Sebelic/Cropix
Riječ je o strateškom partnerstvu koje traje već osam godina

Za nekoliko dana u Austriji i Švicarskoj počinje velika promotivna kampanja Mastercarda i Turističke zajednice Istre vrijedna više od 200 tisuća eura. Riječ je o strateškom partnerstvu koje traje već osam godina, a koje je Istri donijelo veliku reklamu i prepoznatljivost, posebno ostalim partnerima u projektu kao što su male turističke agencije, poljoprivredna obiteljska imanja, mali hoteli. Nakon što je Mastercard napravio istraživanje tržišta pod nazivom Tourism Insights i koliko se u Istri troši, a u usporedbi sa sličnim destinacijama, odnosno regijama, kao što su talijanske Kampanja i Toskana, francuska Provansa i grčki otok Kreta, došli su do zanimljivih podataka. Podaci su u četvrtak predstavljeni na poljoprivrednom imanju obitelji Chiavalon u Vodnjanu.

- Naprav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 12:18