AKTIVAN ODMOR

U Austriji i Švicarskoj počinje velika promotivna kampanja Mastercarda i Turističke zajednice Istre vrijedna više od 200 tisuća eura

Riječ je o strateškom partnerstvu koje traje već osam godina

U uljari Chiavalon predstavljena je zajednička marketinška kampanja TZ Istre i Mastercarda

 Goran Sebelic/Cropix

Za nekoliko dana u Austriji i Švicarskoj počinje velika promotivna kampanja Mastercarda i Turističke zajednice Istre vrijedna više od 200 tisuća eura. Riječ je o strateškom partnerstvu koje traje već osam godina, a koje je Istri donijelo veliku reklamu i prepoznatljivost, posebno ostalim partnerima u projektu kao što su male turističke agencije, poljoprivredna obiteljska imanja, mali hoteli. Nakon što je Mastercard napravio istraživanje tržišta pod nazivom Tourism Insights i koliko se u Istri troši, a u usporedbi sa sličnim destinacijama, odnosno regijama, kao što su talijanske Kampanja i Toskana, francuska Provansa i grčki otok Kreta, došli su do zanimljivih podataka. Podaci su u četvrtak predstavljeni na poljoprivrednom imanju obitelji Chiavalon u Vodnjanu.

- Napravili smo analizu koja se bazira na analizi stranica kao što su booking.com, Tripadvisor, ali i društvene mreže. Analizirali smo i podatke o potrošnji turista koji dolaze u Istru. Na temelju toga odlučili smo Istru oglašavati na ovim tržištima i to u predsezoni. Pokazalo se naime da se čak 70 posto potrošnje realizira u visokoj sezoni. Isto tako, u analizi smo se bavili najboljim proizvodima, pa smo se odlučili pozicionirati u kampanji na enogastronomiju i aktivan odmor. Isto tako, jako nam je bitan održivi turizam, kazala nam je Helena Šekerija iz Mastercarda.

image

Zdenka Majcan, Boris Miletić, Helena Šekerija, Tedi Chiavalon i Denis Ivošević

Goran Sebelic/Cropix

Direktor istarske Turističke zajednice Denis Ivošević kazao je da je suradnja s Mastercardom jedno od bitnih strateških partnerstva koje imaju i po čemu su u svojoj promociji drugačiji od ostalih regija na Mediteranu.

- Neki se pitaju i stran im je pojam što je to strateško partnerstvo i koje koristi od toga imaju Istra i partneri. Ovo je najbolji primjer gdje dva premium brenda ujedinjuju svoje aktivnosti i gdje se vrši transfer jednog brenda u drugi i obrnuto. S našim strateškim partnerima možemo dobiti dobar uvid u različita kretanja turista kroz kartično plaćanje. I tako možemo puno saznati o navikama gostiju koji borave ovdje, ističe Ivošević. Dodao je da se ova kampanja širi i na konkretne dionike u turizmu Istre.

image

Na fotografiji: govori Zdenka Majcan, Istriana travel

Goran Sebelic/Cropix
image

U uljari Chiavalon predstavljena je zajednička marketinška kampanja TZ Istre i Mastercarda

Goran Sebelic/Cropix

A konkretne učinke dosadašnjeg partnerstva između ova dva brenda osjetilo je i vodnjanski OPG Chiavalon koji je bavi proizvodnjom ekstra djevičanskih maslinovih ulja, ali i povrća te žitarica. Oni su sa svojom turističkom pričom krenuli 2008. godina kada su otvorili prvu kušaonicu maslinova ulja na ovom području što su mnogi gledali s podsmijehom jer je bilo uobičajeno ići na degustacije vina ili tartufa, a ne maslinova ulja. No, kako je kazao Tedi Chavalon, oni su do 2019. došli na više od zavidnih 10 tisuća posjetitelja godišnje.

- Prodaja proizvoda i doživljaja na kućnom pragu smo vidjeli da je ključna. I tako smo krenuli s kušaonicom ulja u starom gradu. I dobili smo gosta koji je voljan platiti nešto više za kvalitetu. I sve je to rezultiralo i našom velikom investicijom u novu uljaru te prodajni i degustacijski dio koji sada samo raste. Sada je puno lakše. I sada Vodnjan i Istre nije više samo Chavalon, Kozlović, Zigante. Danas u Vodnjanu imate sedam ili osam vrhunskih kušaonica ulja i ljude koji su od malih obrta i OPG-a investirali ozbiljan novac kako bismo u našoj zajednici stvorili jednu destinaciju. Danas kada nam dođe gost iz Hamburga, Frankfurta, Salzburga ili Zuericha ne dođe na 15 minuta kod jednog proizvođača, nego u Vodnjanu mogu provesti cijeli dan, kazao je Chiavalon. Dodao je da su se u priču uključili i kvalitetni restorani udruženi u udrugu JRE koji na entuzijastičan i drugačiji način prezentiraju gastronomiju Hrvatske.

Osnivačica je i vlasnica male turističke agencije Istriana Travel koja nudi tailor-made programe i specijalizirane ture za pojedinačne goste i manje grupe s Buzeštine Zdenka Majcan kazala je pak da je dugi niz godina radila u turizmu te da je onda to iskustvo prenijela u agenciju jer je gostima htjela pokazati neke skrivene i drugačije dijelove Istre.

- Moja je zamisao bila da zaobiđem masovni turizam. Bavim se prije svega individualcima koji su spremni platiti uslugu, ali da ta usluga bude vrhunska. Nudimo jako puno usluga, sve što gost poželi. Pokušavam gostima približiti mjesta i proizvode koji u Istri nisu toliko razvikani koji budu njima oduševljeni, zaključila je Majcan koja već dvije godine surađuje s Mastercardom.

image

U uljari Chiavalon predstavljena je zajednička marketinška kampanja TZ Istre i Mastercarda

Goran Sebelic/Cropix
image

U uljari Chiavalon predstavljena je zajednička marketinška kampanja TZ Istre i Mastercarda

Goran Sebelic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. svibanj 2024 07:58