Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, objavio je rezultate za prošlu godinu iz kojih proizlazi da je treću godinu zaredom, usprkos pandemiji, postigao poboljšani organski rast profitabilnosti i povrat uloženog kapitala.
Doduše, neto dobit smanjila se za tri posto, na 12,2 milijarde švicarskih franaka, no, kako pojašnjavaju, to je zbog visoke usporedive osnovice u 2019. kada je kompanija prodala poslovanje za zdravlje kože. Ukupni prihodi pali su 8,9 posto, na 84,3 milijarde franaka, a temeljna operativna marža blago je porasla, sa 17,6 posto u 2019. na 17,7 posto lani.
Što se tiče ove regije, Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, istaknuo je kako je Nestlé u sjevernojadranskoj regiji postigao dvoznamenkasti rast u Sloveniji i pozitivne rezultate u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, završivši godinu s 4,4 posto dobrog rasta.
- U Hrvatskoj smo uspjeli rasti unatoč pandemiji i negativnom utjecaju na HoReCa kanal i turističku sezonu. Rast je bio potaknut kategorijom kave brendovima Nescafe, Purina u hrani za kućne ljubimce i brendom Nestlé nutrition u segmentu dječje hrane. Kako bismo nadoknadili nedostatak potrošnje izvan domaćinstava, usredotočili smo se na ponudu za domaćinstva - aparate za kavu i inovacije kroz brend Starbucks, kao i na zdrave trendove u portfelju Maggi. Snažna podrška dolazi i od naših partnera u prodaji i distribuciji, tvrtki Alca i MPG - istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu.
Dodao je kako su se, osim sigurnosti zaposlenika i kontinuiteta poslovanja, usredotočili i na pružanje podrške zajednicama u kojima posluju te izdvojili više od 450 tisuća franaka za donacije i podršku partnerima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....