REZULTATI

U 2020. godini Nestlé ostvario rast od 4,4 posto

Nestlé je treću godinu zaredom postigao poboljšani organski rast, profitabilnost i povrat uloženog kapitala unatoč nepredvidivom periodu uzrokovanog pandemijom
Laurentiu-Florin Dimitriu
 Sinisa Sunara

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, objavio je rezultate za prošlu godinu iz kojih proizlazi da je treću godinu zaredom, usprkos pandemiji, postigao poboljšani organski rast profitabilnosti i povrat uloženog kapitala.

Doduše, neto dobit smanjila se za tri posto, na 12,2 milijarde švicarskih franaka, no, kako pojašnjavaju, to je zbog visoke usporedive osnovice u 2019. kada je kompanija prodala poslovanje za zdravlje kože. Ukupni prihodi pali su 8,9 posto, na 84,3 milijarde franaka, a temeljna operativna marža blago je porasla, sa 17,6 posto u 2019. na 17,7 posto lani.

Što se tiče ove regije, Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, istaknuo je kako je Nestlé u sjevernojadranskoj regiji postigao dvoznamenkasti rast u Sloveniji i pozitivne rezultate u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, završivši godinu s 4,4 posto dobrog rasta.

- U Hrvatskoj smo uspjeli rasti unatoč pandemiji i negativnom utjecaju na HoReCa kanal i turističku sezonu. Rast je bio potaknut kategorijom kave brendovima Nescafe, Purina u hrani za kućne ljubimce i brendom Nestlé nutrition u segmentu dječje hrane. Kako bismo nadoknadili nedostatak potrošnje izvan domaćinstava, usredotočili smo se na ponudu za domaćinstva - aparate za kavu i inovacije kroz brend Starbucks, kao i na zdrave trendove u portfelju Maggi. Snažna podrška dolazi i od naših partnera u prodaji i distribuciji, tvrtki Alca i MPG - istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu.

Dodao je kako su se, osim sigurnosti zaposlenika i kontinuiteta poslovanja, usredotočili i na pružanje podrške zajednicama u kojima posluju te izdvojili više od 450 tisuća franaka za donacije i podršku partnerima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 09:07