Američka kompanija Mondelez, koja stoji iza poznatih brendova slatkiša poput Oreo keksa, Milka čokolade, Tobleronea i mnogih drugih, svojom novom 'agresivnom' strategijom planira postati najprepoznatljivije ime u svijetu grickalica.
Prema navodima CNN-a, svojom novom strategijom planiraju unaprijediti postojeće proizvode, ali i raditi na razvoju novih. Upravo iz tog razloga, razvili su novi inovacijski centar, SnackFutures, čiji je tim zadužen za realizaciju svih zacrtanih planova. Tako, uz pomoć svog razvojnog tima planiraju raditi na konstantnom otkrivanju najtraženijih sastojaka i okusa, a sve s ciljem razvoja premium slastica.
Kao samostalna tvrtka, Mondelez posluje tek od 2012. godine, kada se odcijepila od Kraft Foodsa. U tom kratkom razdoblju samostalnog poslovanja, uz broj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....