Prihodi iz trgovine na malo u Hrvatskoj zabilježili su nominalni rast od 2,5 milijardi kuna u odnosu na 2017. godinu, a najveći rast ostvario je Spar, slijede ga Lidl, Konzum, Tommy, Mlin i pekare, Studenac, Plodine, NTL, Boso i La-vor trade, pokazuju podaci istraživanja AZTN-a. U promatranoj 2018. godini ukupno 34 poduzetnika bilježi rast prihoda u trgovini na malo mješovitom robom u odnosu na prethodnu godinu, dok ostali trgovci bilježe pad prihoda.
Pregled tržišta po gradovima
Rast prihoda najviše je izražen u Zagrebu, nešto više od 500 milijuna kuna, zatim u Splitu gdje je zabilježen rast od iznosi 97 milijuna kuna, dok je u Osijeku ostvaren rast do 31 milijuna kuna te najmanje u Rijeci od 20 milijuna kuna.
U Gradu Zagrebu ostvaren je prihod iz maloprodaje u iznosu od 6...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....