
U Tommyju, najvećem dalmatinski trgovačkom lancu započela je zanimljiva nagradna igra, pod nazivom 385.
- Nagradna igra je osmišljena i pripremana kao specifičan projekt poticanja kupnje proizvoda domaćih proizvođača i potpore razvoju hrvatskog gospodarstva. Radi se o jedinstvenom konceptu nagradne igre koja, osim bogatog fonda nagrada za kupce, upućuje na jačanje svijesti o potrebi kupovine proizvoda hrvatskih proizvođača, a upravo simbolika 385 upućuje sve kupce da pri odluci o kupovini pojedinog proizvoda preferiraju i odabiru proizvode čiji kodovi počinju s 385, jer to jamči da su kupili proizvode hrvatskih tvrtki. Kupovinom takvih proizvoda jačaju se spone između domaćih kupaca i proizvođača, a to je ujedno i jamstvo boljih razvojnih perspektiva cijelog gospodarstva - pojasnio je Dario Mamić, voditelj korporativnih komunikacija Tommyja.
Mamić je pojasnio da se porukom Tommy zna da voliš hrvatsko, šalje poruka domaćim proizvođačima da su oni Tommyjev prvi izbor i da ih na ovaj način podržavaju. Kao jedan od lidera hrvatske maloprodaje Tommy kontinuirano zagovara potrebu poticanja hrvatske proizvodnje i proizvođača. To se ogleda u asortimanu gdje su u velikoj većini zastupljeni proizvodi domaćih dobavljača.
- Ovom kampanjom želimo dodatno potaknuti prodaju hrvatskih proizvoda i tako aktivno doprinijeti razvoju hrvatskih tvrtki, ali i ukupnog nacionalnog gospodarstva, te očuvanju radnih mjesta što je posebno značajno kada se nalazimo u specifičnim i izvanrednim situacijama koja negativno utječu na gospodarska kretanja - pojasnio je Dario Mamić, koji je dodao da suradnjom s brojnim domaćim dobavljačima, a posebno s nizom malih i srednjih lokalnih proizvođača,Tommy aktivno potiče njihov razvoj, što je posebno značajno u segmentu proizvodnje poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda.
- Na taj način se stimulira proizvodnja i povećao stupanj proizvodne samodostatnosti - dodao je Mamić.