Business Sailing Experience

Tisuću europskih poslovnjaka stiže na poslovnu regatu od Trogira do Hvara

Glavna je ideja uspostaviti jedrenje kao B2B platformu, ali i način upoznavanja naše obale
 Vojko Bašić / Cropix

Najveća poslovna regata u Hrvatskoj priprema se za listopad. Gotovo tisuću ljudi iz europskog poslovnog svijeta na čak 120 brodova plovit će od Trogira do Hvara i natrag te u opuštenoj atmosferi razmjenjivati poslovne ideje, priča Tomislav Gavazzi, organizator događaja i direktor tvrtke Business Sailing Experience Agency (BSEA).

- Glavna je ideja uspostaviti jedrenje kao B2B platformu, ali i omogućiti ljudima da upoznaju našu obalu i da se zabave - objašnjava Gavazzi, inače poznati hrvatski organizator kongresa, ali i jedriličar s više od 30 godina iskustva.

Originalna ideja

Uobičajene konferencije, poslovna okupljanja i teambuilding druženja odvijaju se bez iznimke u hotelima i odmaralištima, no Gavazzijeva je originalna ideja spojiti jedrenje, expo i kongres, nudeći kvalitetan sadržaj i dodanu vrijednost na jedrenje Jadranom. Inače, tvrtka BSEA bavi se organizacijom poslovnih regata, edukacijskih programa i teambuildinga. U svibnju su tako već iskušali svoju ideju organizacijom Big Data Sailing Academyja, na što su se prijavili ljudi isključivo iz zapadne Europe. Kroz spoj jedrenja i seminara sudionike su upoznali s hrvatskom obalom, ali i s temama kao što su Big Data i umjetna inteligencija.

Od 6. do 9. listopada BSEA će održati prvo hrvatsko izdanje Ariane’s Cupa za Europsku svemirsku industriju. Taj tradicionalni poslovni jedriličarski kup na Jadranu će imati svoje 39. izdanje. Prema Gavazzijevim riječima, delegaciju svemirske industrije neće biti teško impresionirati unatoč njezinoj već razvijenoj kulturi poslovnog jedrenja i tome štu su prošli i top-destinacije poput Kariba, ali i cijelu zapadnu Europu. Naime, dio sudionika već je izrazio želju da ostane jedriti i nakon završetka formalnog dijela.

Velike kompanije

Među gotovo tisuću predstavnika, zaposlenika i suradnika europske svemirske industrije, očekuje se dolazak ozbiljne poslovne svite iz velikih kompanija poput Airbusa, Daimlera, Inmarsata, ali i hrvatske Poslovne inteligencije.

- Budući da Hrvatska još nije članica Europske svemirske agencije (ESA), bit će to izvrsna prilika da se domaći znanstvenici i inženjeri, u neformalnom okruženju, povežu sa stranim stručnjacima i ostvare poslovnu suradnju - tvrdi Gavazzi.

Uz svemirske teme, od 10. do 13. listopada organizirat će BSEA i tri zasebna poslovno-jedriličarska kupa s temama europske digitalne industrije, otvorenih inovacija i kružnoga gospodarstva. Za to su i pripremili više od petnaest govornika iz velikih svjetskih tvrtki. Dejan Cvetković, glavni tehnološki direktor iz Microsofta, Harry Van Dorenmalen, bivši predsjednik IBM-a u Europi, Laura Bermudez, direktorica razvoja softvera u eBayu, i Fares Nimiri, glava socijalnih inovacija u Airbnb-ju, samo su neki od njih.

Izazov

Organizirati događaj takvih razmjera logistički je izuzetno zahtjevno, otkriva Gavazzi. Budući da ne mogu računati na lokalne dućane, organizirali su kamion domaćeg trgovinskog lanca koji će sudionike opskrbljivati svježom hranom. Jedrilice poslovnih ljudi pratit će poseban brod Badela, hrvatskog proizvođača pića, kako ne bi ostali žedni i neveseli, a za svaki slučaj tu je medicinska pratnja, ronioci i brzi gumenjaci.

Dodatni je izazov i smeće, no Gavazzi i za to ima rješenje. Svaka je marina opremljena kantama za različit otpad, no rijetko tko o tome vodi računa. Zato će oni brodove opremiti posebnim vrećama. Četiri brendirane vreće za smeće u koje će sudionici sortirati papir, plastiku, staklo i organski otpad.

- Želimo se i za to pobrinuti. Na Jadranu je važno biti ekološki osviješten - ističe i dodaje da uz to što je briga za okoliš njihov prioritet, pokušavaju isto predstaviti i svojim sudionicima kroz predavanja o kružnome gospodarstvu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 01:44