Meso i Hrvati

Tijekom Mundijala Hrvati su pojeli tri puta više kobasica nego tijekom Adventa

U samo četiri dana navijači Vatrenih pojeli su milijun ćevapa i isto toliko kobasica
Navijači Hrvatske
 Profimedia, Newscom

Za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva, PIK Vrbovec prodao je više od dva milijuna kobasica, što je više nego što se proda čak i u božićno vrijeme kada su kobasice najpopularnije, priopćila je u ponedjeljak kompanija. Prema podacima tog proizvođača, prošlog je Adventa prodano 700.000 kobasica, a u samo mjesec dana trajanja prvenstva Hrvati su pojeli gotovo tri puta više kobasica.

Osim toga, tijekom Mundijala naši su navijači pojeli više od deset milijuna ćevapa. Ako usporedimo ove brojke s onim dobivenima u ranijim fazama natjecanja, vidimo da su navijači Vatrenih u samo četiri dana, koliko je prošlo od polufinalne do finalne utakmice Svjetskog prvenstva, pojeli više od milijun ćevapa i isto toliko kobasica.

Ipak, nije porasla samo prodaja mesa za roštilj nego i mesnih narezaka. Tako je u proteklih mjesec dana, koliko je trajalo Svjetsko nogometno prvenstvo, prodano čak 30 posto više pakiranja mesnih narezaka, odnosno preko 2,2 milijuna. Najpopularnije su pritom bile Zimska i Čajna kobasica.

Generalno gledano, PIK Vrbovec je u vrijeme trajanja prvenstva zabilježio rast prodaje svojih proizvoda od deset posto, pohvalili su nam se iz kompanije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 00:30