ŠIRENJE

Telemach Hrvatska ulaže u nove proizvode: Predstavio prvi vlastito-brendirani mobitel

Lani povećali tržišni udio s 19,2 na 19,7 posto, a sad vide priliku za rast u segmentu 5G-a

Adrian Ježina, predsjednik uprave Telemach Hrvatska

 Žiga Intihar/JL
Lani povećali tržišni udio s 19,2 na 19,7 posto, a sad vide priliku za rast u segmentu 5G-a

Kako bi ubrzao širenje korisničke baze treći mobilni operater odlučio se na ulaganja u vlastite proizvode.

Telemach Hrvatska predstavio je u srijedu nove tarife i, po prvi put, svoj brendirani mobitel.

Operater je tijekom prošle godine zabilježio rast korisnika s 19,2 na 19,7 posto tržišnog udjela u mobilnim komunikacijama. S novim ulaganjima priliku vidi u segmentu 5G-a.

Adrian Ježina, predsjednik uprave Telemacha Hrvatska kaže da se trend rasta korisničke baze nastavio ove godine.

Milijun korisnika

- U mobilnoj mreži smo tijekom ljeta došli do 1,1 milijuna korisnika, uključujući turiste koji su bili u roamingu. Ta se brojka tijekom zime nešto smanji, s tim da smo iznad milijuna, a u narednih godinu dana očekujemo da ćemo premašiti ove brojke - kaže Ježina.

Navodi da su ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2025 17:28