Kako bi ubrzao širenje korisničke baze treći mobilni operater odlučio se na ulaganja u vlastite proizvode.
Telemach Hrvatska predstavio je u srijedu nove tarife i, po prvi put, svoj brendirani mobitel.
Operater je tijekom prošle godine zabilježio rast korisnika s 19,2 na 19,7 posto tržišnog udjela u mobilnim komunikacijama. S novim ulaganjima priliku vidi u segmentu 5G-a.
Adrian Ježina, predsjednik uprave Telemacha Hrvatska kaže da se trend rasta korisničke baze nastavio ove godine.
Milijun korisnika
- U mobilnoj mreži smo tijekom ljeta došli do 1,1 milijuna korisnika, uključujući turiste koji su bili u roamingu. Ta se brojka tijekom zime nešto smanji, s tim da smo iznad milijuna, a u narednih godinu dana očekujemo da ćemo premašiti ove brojke - kaže Ježina.
Navodi da su ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....