Pomladili se

Tehnika predstavila novi vizualni identitet, prihodi im rasli za skoro 100 posto

Horvačić: Građevinu se još uvijek doživljava starom tradicionalnom industrijom, ali mi u Tehnici želimo mijenjati tu percepciju.

Bojan Horvačić

 Tehnika/
Horvačić: Građevinu se još uvijek doživljava starom tradicionalnom industrijom, ali mi u Tehnici želimo mijenjati tu percepciju.

Građevinska tvrtka Tehnika ima novi vizualni identitet, koji je u utorak predstavio predsjednik Uprave Bojan Horvačić.

"Prije pet godina započeli smo ozbiljno restrukturiranje Tehnike i taj proces još uvijek traje. No pokrenuli smo pozitivan trend i bilježimo sjajne rezultate. Nakon niza kriznih godina, 2023. godina je bila izuzetno dobra te smo zabilježili rast poslovnih prihoda za 98,7 posto. Građevinu se još uvijek doživljava starom tradicionalnom industrijom, ali mi u Tehnici želimo mijenjati tu percepciju javnosti.

Želimo biti kompanija mladih, visoko tehnološki obrazovanih ljudi, kompanija koja ulaže u ljude, koja se bavi inovacijama na tržištu, kompanija koja se ističe kao jedan od lidera na tržištu, želimo biti poželjan poslodavac i privlačiti mlade ljude...Na tom putu ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 21:00