TVRTKA POD PRITISKOM

Tedeschi o rezultatima Atlantica: ‘Poskupljenje ključnih sirovina i energenata utjecalo je na na pad profitabilnosti‘

Neto dobit pala je za 23 posto u odnosu na isto razdoblje lani

Emil Tedeschi

 Davor Pongracic/Cropix

Atlantic Grupa je u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila rast prihoda od 11 posto, dok je neto dobit pala za 23 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 167,4 milijuna kuna, objavila je u četvrtak ta kompanija.

Grupa je ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 2,99 milijardi kuna, što u odnosu na isto razdoblje lani rast od 11 posto.

"Pod utjecajem značajnih poskupljenja u ukupnom spektru poslovnih aktivnosti, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 13,6 posto u odnosu na prvo polugodište 2021. i iznosi 334,8 milijuna kuna, dok je neto dobit smanjena za 23,1 posto i iznosi 167,4 milijuna kuna", navodi se u priopćenju.

Najveći rast od 23,1 posto ostvarilo je u prvom polugodištu Strateško poslovno područje (SPP) Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, a slijedi SPP Kava, s brendovima Barcaffe i Grand kafa te rastom od 15,3 posto.

Rast od 15,1 posto ostvario je ljekarnički lanac Farmacia, a dvoznamenkastom stopom od 10,6 posto porastao je i segment SPP Delikatesni namazi s nosećim brendom Argeta.

"Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2022. nastavlja ostvarivati značajan rast prihoda unatoč svim izazovima s kojima se suočavamo", istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi u komentaru rezultata.

Rast je, kako je kazao, ostvaren u svim poslovnim i distribucijskim područjima, zahvaljujući prije svega odličnim prodajnim rezultatima vlastitih i principalskih brendova te kao posljedica bolje epidemiološke situacije i ukidanja protupandemijskih mjera, što se pozitivno odrazilo na prihode u HoReCa segmentu.

Dio porasta prihoda rezultat je također dizanja prodajnih cijena, čime su, kako je rekao Tedeschi, ipak samo djelomično kompenzirali negativne utjecaje značajnih poskupljenja ključnih sirovina, pakirnog materijala, energenata i usluga, a što je, kao što su i najavili, utjecalo na pad profitabilnosti.

"Unatoč složenoj gospodarskoj situaciji, i u drugoj polovici 2022. godine očekujemo nesmetani nastavak proizvodnje i kontinuirane opskrbe naših kupaca i potrošača, ali i nastavak snažnih inflatornih pritisaka", istaknuo je Tedeschi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 06:14