INA
Digitalni koncept

Stiže originalan INA Loyalty program vjernosti za kupce

Inini kupci moći će uživati u brojnim pogodnostima programa vjernosti, čime INA nastavlja s procesom digitalizacije svoje maloprodaje i strateške orijentacije na kupce
Piše: Novac.hrObjavljeno: 23. rujan 2020. 17:31

Kao vodeća kompanija u naftnom i plinskom poslovanju u Hrvatskoj s najvećom modernom maloprodajnom mrežom, INA na tržište stavlja originalni program vjernosti za privatne kupce – INA Loyalty. Riječ je o potpuno novom digitalnom konceptu koji se temelji na INA Loy alty mobilnoj aplikaciji, kroz koju kupci mogu sakupljati bodove i ostvariti popuste na proizvode i goriva, a nudi i brojne druge pogodnosti.

Tri su načina kako se kupci mogu uključiti u program vjernosti. Najlakši je besplatno preuzimanje aplikacije putem pametnog mobilnog uređaja u trgovini Google Play, ako je riječ o Android sustavu, ili App Store ako se radi o uređaju s iOS sustavom. U program vjernosti kupci se mogu uključiti i putem internetske stranice. Za one koji ne preferiraju tehnologiju, učlaniti se mogu i putem tiskane pristupnice na maloprodajnom mjestu, gdje će odmah preuzeti svoju INA Loyalty karticu.

Jednostavna upotreba

Upotreba je jednostavna, dovoljno je prilikom svake kupnje pokazati barkod na aplikaciji ili prodavaču pokazati svoju INA Loyalty karticu i INA na kupčev račun dodaje bodove. Aplikacija je gejmificirana i nudi brojne izazove nakon kojih stižu iznenađenja u obliku dodatnih bodova ili popusta na proizvode i usluge. INA Loyalty program podrazumijeva ukupno četiri statusa, u kojem se kupac može naći, ovisno o broju prikupljenih bodova. To su redom Blue, Silver, Gold ili VIP status. Pri samoj aktivaciji korisničkog računa putem INA Loyalty aplikacije, kupac ulazi u status Blue, a INA ga časti kavom po izboru te dobiva pedeset bodova dobrodošlice na svoj račun. S daljnjim prikupljanjem bodova, status se može mijenjati, a ulaskom u svaki novi status kupci ostvaruju pravo na još vrjednije nagrade. Bodovi se mogu prikupljati kupnjom goriva, gastro asortimana, robe široke potrošnje i ostalih usluga na Ininim maloprodajnim mjestima. Iskorak je to na hrvatskom tržištu prodaje naftnih derivata i prvi digitalni program vjernosti, čime se INA još jednom pozicionira kao tržišni lider, ističe Vlatko Dujanić, operativni direktor Usluga kupcima i maloprodaje te dodaje: “Digitalizacija poslovanja i predstavljanje inovativnih rješenja, ponovno su se pokazali kao dobra poslovna odluka, posebice u ovim izazovnim vremenima, kada je takav pristup poslovanju itekako dobio na važnosti. Bez obzira na vanjske okolnosti koje su zadesile našu kompaniju, ali i društvo u cjelini, nastavili smo s razvojem svoje maloprodajne mreže kako bismo našim vjernim kupcima pružili visokokvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca nam je oduvijek na prvome mjestu, a kako bismo ih nagradili za povjerenje koje nam svakodnevno pružaju, osmislili smo INA Loyalty program kroz koji nagrađujemo gotovo svaku njihovu kupovinu na Ini! Naš je cilj ostati prvi izbor za ljude u pokretu, broj jedan gastro odredište na putovanju i tržišni lider s ciljanom lepezom proizvoda, i usluga. Uz brojne novitete poput ovog jedinstvenog programa vjernosti, nastavljamo i sa širenjem naše maloprodajne mrežu te razvijanjem usluga, kao što smo to i dosad činili.”

INA Loyalty program vjernosti je jedinstven i po tomu što je u mogućnosti kreirati personalizirane pogodnosti i nagrade za svakog kupca sukladno stvarnim kupovnim navikama i potrebama, u slučaju da kupac dozvoli da ga se kontaktira takvim ponudama. Tako kupac aktivno sudjeluje u samostalnom kreiranju svojeg iskustva u INA Loyalty programu. Novi koncept programa vjernosti razvijao se unutar Ininog odjela Upravljanja odnosima s kupcima čiji je direktor Goran Augustinović istaknuo: “Pripremili smo program s atraktivnim ponudama i pogodnostima za naše kupce, zabavnu i korisnu mobilnu aplikaciju, koja je jednostavna za registraciju, razumijevanje i navigaciju. U procesu stvaranja programa testirali smo pristup s našim kupcima i rezultati su ohrabrujući. Oni vide aplikaciju kao najjednostavniji, najbrži i najpogodniji način sudjelovanja u INA Loyalty programu jer im omogućuje da sve imaju na jednome mjestu - od virtualne kartice do pregleda stanja bodova, izazova, nagrada i drugih praktičnih informacija. Stoga vjerujemo kako će naši kupci prepoznati i nagraditi naš trud svojim povjerenjem i sudjelovanjem u INA Loyalty programu.”

Sigurno plaćanje

INA Loyalty program je razvijan u izazovno vrijeme pandemije koronavirusa i pokazuje se kao izvrstan odgovor na sve zahtjevnije potrebe tržišta, odnosno kupaca koji su promijenili svoje navike. To je osobito došlo do izražaja u vrhuncu pandemijske krize zbog uvedenih epidemioloških mjera. Digitalizacija se pokazala kao nužnost, a INA se tome brzo prilagodila. Nedavno je za korisnike INA kartice kompanija omogućila plaćanje bez ulaska u maloprodajni prostor. Riječ je o INA PAY aplikaciji pomoću koje korisnici INA kartica mogu brzo i sigurno beskontaktno plaćati goriva i druge proizvoda iz ponude maloprodajnih mjesta. Beskontaktno plaćanje pokazuje se iznimno korisnom opcijom plaćanja u vrijeme koronavirusa pandemije kada se maksimalna pozornost pridaje poštivanju preventivnih mjera, poput držanja fizičke distance, ograničenja broja kupaca u maloprodajnom prostoru i slično. “INA PAY kupcu omogućuje jednostavniju, bržu i sigurnu interakciju s našim maloprodajnim lokacijama. Uvođenjem plaćanja iz vozila s INA PAY aplikacijom postavili smo novi smjer na tržištu koji ćemo i dalje razvijati. Želimo da Inina maloprodajna mjesta ostanu sigurno, poželjno i nezaobilazno mjesto posjete za naše kupce i iz tog razloga vjerujemo da je beskontaktno plaćanje dio naše nove budućnosti”, govori nam Goran Augustinović.

INA je također digitalizirala i interno unapređenje radnih procesa. Radnici na maloprodajnim mjestima već nekoliko mjeseci imaju priliku unaprjeđivati svoje profesionalne vještine putem mobilne aplikacije eSMILE. “Kako bismo kupcima mogli pružati visokokvalitetne i standardizirane usluge i informacije, potrebno je imati educiran tim ljudi koji će znati reagirati na njihove potrebe. eSMILE je dobar primjer digitalne platforme koju smo osmislili upravo u svrhu profesionalnog usavršavanja naših radnika kako bismo bili spremni odgovoriti na potrebe koje donosi tržište”, objašnjava Goran Augustinović.

Brojne lokacije

Inine maloprodajne lokacije dnevno posjeti više od 234.000 kupaca koji na jednome mjestu uz visokokvalitetni asortiman naftnih proizvoda mogu pronaći i bogatu gastro ponudu u Fresh Cornerima, ali i široku paletu robe široke potrošnje. Cilj kompanije je i dalje ostati prvi izbor kupaca u pokretu, a da bi se to i postiglo, nužno je kontinuirano ulaganje. Tako je prošle godine i u prvoj polovici 2020. INA uložila više od 160 milijuna kuna u važne projekte za razvoj i modernizaciju svojih maloprodajnih lokacija. Ovo je ljeto otvoren i prvi Fresh Corner restoran u Ininoj mreži, na odmorištu Vukova Gorica. Otvorene su nove lokacije i to u Zagrebu na Slavonskoj aveniji, maloprodajno mjesto Vranjak u Pločama te Jurdani na riječkom području, a modernizirana je lokacija u Heinzelovoj ulici u Zagrebu s novim Fresh Cornerom te obnovljena lokacija Pojišan u Splitu. “Poziciju tržišnog lidera nije lako zadržati. Uvijek morate biti korak ispred, kako biste mogli u pravo vrijeme odgovoriti na sve izazove, kao i očekivanja kupaca koji su vam dali svoje povjerenje. Zato u sklopu unapređenja Inine Maloprodaje razmatramo različite opcije i rješenja, kako bismo izabrali pravi smjer za daljnje širenje usluga za sve naše kupce”, istaknuo je Vlatko Dujanić, operativni direktor Usluga kupcima i maloprodaje. Prilagodba sve izazovnijim tržišnim uvjetima ključna je za zadržavanje konkurentnosti. INA Loyalty i digitalizacija maloprodaje aduti su Ine na tom putu.

Linker
19. listopad 2020 19:48