Poželjna destinacija

Staničić: U segmentu nautičkog čartera imamo rast od 12 posto

U ovoj sezoni bilježimo više od 537.000 dolazaka i 3,5 milijuna noćenja, HTZ kreće u kampanju za iduću godinu
Ilustracija
 Vojko Bašić / Cropix

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih tržišta, s ciljem promocije toga segmenta hrvatske turističke ponude te daljnjeg privlačenja nautičara i partnera.

- Hrvatska je poželjna nautička destinacija, što potvrđuju i dosadašnji rezultati ove godine u segmentu nautičkog čartera, u čemu bilježimo više od 537.000 dolazaka i 3,5 milijuna noćenja, što je porast od 12 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Imamo i iznimno kvalitetnu i očuvanu resursnu osnovu, koju intenzivno promoviramo kroz marketinške kampanje te nastupe na specijaliziranim sajmovima - istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Siguran je, dodao je, da će kampanja koja se ciljano provodi u posezoni utjecati na ponudu nautičkog turizma ijoš snažnije pozicioniranje na tržištu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
13. svibanj 2025 04:14